Mocowanie nawigacjii

Data: 2010-12-16 09:34:10
Autor: andrzej
Mocowanie nawigacjii

Użytkownik "Roman Nowar" <nowarroman@example.com> napisał w wiadomości news:iebfjt$egg$1news.mm.pl...
Witam,

Mam problem z zamontowaniem nawigacji. Gdy przyczepię to do przedniej szyby na dole, to nie dosięgam reką - muszę się mpocno pochylać i jest to uciążliwe - auto ma mocno wysunięty dół szyby do przodu. Myślałem o jakiejś przedłużce, ale wtedy chyba nawigacja by spadała - wiadomo - dłuższa dźwignia, większy nacisk itd. Może znacie jakieś sposoby na rozwiązanie takiego problemu?

Spróbuj na szybie z lewej strony kierownicy.

--
andrzej

Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

Data: 2010-12-16 08:56:44
Autor: Pszemol
Mocowanie nawigacjii
"andrzej" <nowe.schody@onet.pl> wrote in message news:ieciu3$4e0$1news.onet.pl...
[...]

Ja tak mam i bardzo dobrze siÄ™ to sprawdza u mnie.

Mocowanie nawigacjii