Mocowanie plastikowe pod radiatorem procesora i gdzie to kupić [Wawa]?

Data: 2011-06-10 15:32:54
Autor: Santana
Mocowanie plastikowe pod radiatorem procesora i gdzie to kupić [Wawa]?

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w wiadomości news:slrniv4579.k15.jacek_kalnntp.dyski.one.pl...
W płycie głównej Gigabyte GA-M61PME-S2
(rysunek: http://www.gigabyte.eu/fileupload/product/2/2755/887.jpg )
ułamał się podczas pracy komputera, plastikowy zaczep podstawki
wentylatora procesora (czarny zatrzask z lewej strony).
Próbuję zlokalizować, gdzie można taki element (całe czarne gniazdo)
kupić w Warszawie, ale... nie wiem jak to nazwać i po czym szukać?

Mam uszkodzoną płyte z takim właśnie gniazdem, ale nie mieszkam w warszawie. Jakbyś nie znalazł to pisz na priv, może coś się uda wymyślić :)

Mocowanie plastikowe pod radiatorem procesora i gdzie to kupić [Wawa]?