Mocowanie przerzutki tył

Data: 2009-10-23 12:09:39
Autor: ----------
Mocowanie przerzutki tył
Witam!

Czy do takiego czego¶ da sie zamontowac przerzutkę?

http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Data: 2009-10-23 14:21:49
Autor: Dominik Mirowski
Mocowanie przerzutki tył
Użytkownik " -- -- -- -- -- " napisał :

Czy do takiego czego¶ da sie zamontowac przerzutkę?
http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Tak, potrzebujesz tylko hak na o¶ / przerzutkę z hakiem lub przerzutkę mocowan± na o¶ koła.
--
Dominik

Data: 2009-10-23 12:31:50
Autor: ----------
Mocowanie przerzutki tył
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
Użytkownik " -- -- -- -- -- " napisał :

> Czy do takiego czego¶ da sie zamontowac przerzutkę?
> http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Tak, potrzebujesz tylko hak na o¶ / przerzutkę z hakiem lub przerzutkę mocowan± na o¶ koła.

Masz jakie¶ zdjęcie czy namiar na takowy hak na o¶, bo google do¶ć opornie mi wyszukuje. Rozumiem, że potrzebuję wtedy specjalnej piasty?

Data: 2009-10-23 14:43:12
Autor: Fabian
Mocowanie przerzutki tył
Użytkownik " -- -- -- -- -- " napisał :

[...]

http://images.google.pl/images?q=przerzutka%20z%20hakiem

Fabian.

Data: 2009-10-23 14:22:34
Autor: PeJot
Mocowanie przerzutki tył
  -- -- -- -- -- pisze:
Witam!

Czy do takiego czego¶ da sie zamontowac przerzutkę?

http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Prawdopodobnie tak, tak± z własnym hakiem, czyli z najniższych grup sprzętowych. Same haki bywaj± po sklepach luzem i niewykluczone że dało by się do nich przykręcić co¶ lepszego.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2009-10-23 12:34:45
Autor: ----------
Mocowanie przerzutki tył
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
  -- -- -- -- -- pisze:
> Witam!

Prawdopodobnie tak, tak± z własnym hakiem, czyli z najniższych grup sprzętowych. Same haki bywaj± po sklepach luzem i niewykluczone że dało by się do nich przykręcić co¶ lepszego.

To ma być rower na najniższym osprzęcie więc luz.
Pytanie tylko do czego przykręcić tak± przerzutkę. Bo to tak wygl±da trochę jakby nie było gwinta na przerzutkę. --

Data: 2009-10-23 12:35:46
Autor: Jan Srzednicki
Mocowanie przerzutki tył
On 2009-10-23,  -- -- -- -- -- wrote:
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
> http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Prawdopodobnie tak, taką z własnym hakiem, czyli z najniższych grup sprzętowych. Same haki bywają po sklepach luzem i niewykluczone że dało by się do nich przykręcić coś lepszego.

To ma być rower na najniższym osprzęcie więc luz.
Pytanie tylko do czego przykręcić taką przerzutkę. Bo to tak wygląda trochę jakby nie było gwinta na przerzutkę.

A nie lepiej tam wpakować jakiegoś Nexusa? Do czego ma być ten rower?

Data: 2009-10-23 12:43:12
Autor: ------------
Mocowanie przerzutki tył
On 2009-10-23,  -- -- -- -- -- wrote:

> [...]
chę jakby > nie było gwinta na przerzutkę. A nie lepiej tam wpakować jakiegoś Nexusa? Do czego ma być ten rower?

To ma być na zimę rower, ale bez hardkorów tylko krótkie wycieczki, dla formy.

Nexus to zdaje się przerzutka w pia¶cie? Nie za bardzo się znam na tym, to się obsługuje z kierownicy jak przerzutkę czy "samo działa"?

Data: 2009-10-23 12:44:02
Autor: Jan Srzednicki
Mocowanie przerzutki tył
On 2009-10-23,  -- -- -- -- -- -- wrote:
> [...]

To ma być na zimę rower, ale bez hardkorów tylko krótkie wycieczki, dla formy.

Nexus to zdaje się przerzutka w piaście? Nie za bardzo się znam na tym, to się obsługuje z kierownicy jak przerzutkę czy "samo działa"?

W piaście, obsługa obrotową manetką. Na zimę znacznie lepszy pomysł, niż
zewnętrzna przerzutka.

Data: 2009-10-23 14:46:03
Autor: Fabian
Mocowanie przerzutki tył
  -- -- -- -- -- wrote:
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
  -- -- -- -- -- pisze:
[...]

Do takiej http://img.bazarek.pl/38804/6071/196819/6585561094818c9419474b.jpg

nie potrzebujesz jakiegokolwiek przystosowania ramy. No, uko¶ny hak musi być, ale to masz ;)

Fabian.

Data: 2009-10-23 17:49:15
Autor: Adrian S.
Mocowanie przerzutki tył
 -- -- -- -- -- wrote:

To ma być rower na najniższym osprzęcie więc luz.

a nie chcesz zrobić jednobiegowca? Ja teraz do pracy dojeżdżam na czym¶
takim: http://bikeparts.ddl2.pl/Files/jaskolka3.jpg (na fotce bez
błotników) i daje radę z jednym przełożeniem.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-23 17:54:30
Autor: live_evil
Mocowanie przerzutki tył
[...]

Ja bym tam wsadził piastę sachs/sram t3, 3 biegi, zakres 170%. Używki można za parę groszy na allegro kupić.

--
live_evil

Mocowanie przerzutki tył