Mocowanie przerzutki tył

Data: 2009-10-23 14:21:49
Autor: Dominik Mirowski
Mocowanie przerzutki tył
Użytkownik " -- -- -- -- -- " napisał :

Czy do takiego czegoś da sie zamontowac przerzutkę?
http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Tak, potrzebujesz tylko hak na oś / przerzutkę z hakiem lub przerzutkę mocowaną na oś koła.
--
Dominik

Data: 2009-10-23 12:31:50
Autor: ----------
Mocowanie przerzutki tył
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
Użytkownik " -- -- -- -- -- " napisał :

> Czy do takiego czegoś da sie zamontowac przerzutkę?
> http://img403.imageshack.us/img403/3922/55250772.jpg

Tak, potrzebujesz tylko hak na oś / przerzutkę z hakiem lub przerzutkę mocowaną na oś koła.

Masz jakieś zdjęcie czy namiar na takowy hak na oś, bo google dość opornie mi wyszukuje. Rozumiem, że potrzebuję wtedy specjalnej piasty?

Data: 2009-10-23 14:43:12
Autor: Fabian
Mocowanie przerzutki tył
Użytkownik " -- -- -- -- -- " napisał :

[...]