Mocowanie przewodów hamulca tarczowego

Data: 2009-03-23 17:51:43
Autor: Wiechu
Mocowanie przewodów hamulca tarczowego

Wymieniłem hamulce V-ki na Tarczówki hydrauliczne. Co zrobić z przewodem
tzn. jak go zamocować do ramy? Jest lepszy patent niż zipy??

Data: 2009-03-23 10:34:28
Autor: Tszy3
On 23 Mar, 17:51, "Wiechu" <wieche...@op.pl> wrote:
Wymieniłem hamulce V-ki na Tarczówki hydrauliczne. Co zrobić z przewodem
tzn. jak go zamocować do ramy? Jest lepszy patent niż zipy??

Np:
http://tiny.pl/b27k
http://tiny.pl/b278
http://tiny.pl/b27s

--
Pozdrowienia
Tszy3

Data: 2009-03-23 23:12:23
Autor: Wooyek
Mocowanie przewodów hamulca tarczowego
Np:
http://tiny.pl/b27k
http://tiny.pl/b278
http://tiny.pl/b27s

Pierwszy byłem! ;P

Data: 2009-03-23 18:18:10
Autor: mariuszmo
Mocowanie przewodów hamulca tarczowego

Wymieniłem hamulce V-ki na Tarczówki hydrauliczne. Co zrobić z przewodem
tzn. jak go zamocować do ramy? Jest lepszy patent niż zipy??

jeśli masz specjalne uchwyty do mocowania przewodu na ramie to są specjalne zaciski na nie w ksztalcie litery powiedzmy  C
jeśli nie masz to widziałem też adaptery przejściówki z mocowania na zwykłe linki do przewodów, chyba to miał jag wire o ile dobrze pamietam ale zobacz też accenta, tam mieli zipy z uchwytami na przewód

Data: 2009-03-23 18:18:49
Autor: Adrian S.
Wiechu wrote:

Wymieniłem hamulce V-ki na Tarczówki hydrauliczne. Co zrobić z przewodem
tzn. jak go zamocować do ramy? Jest lepszy patent niż zipy??

  zipy są wystarczająco estetyczne. Jak nie masz mocowania w ramie do
przewodów hydraulicznych i nie chcesz zipów to jeszcze można wziąć rolkę
czarnej (albo kolorowej) taśmy izolacyjnej.   --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-03-23 18:33:34
Autor: Wooyek
Mocowanie przewodów hamulca tarczowego
Wymieniłem hamulce V-ki na Tarczówki hydrauliczne. Co zrobić z
przewodem tzn. jak go zamocować do ramy? Jest lepszy patent niż zipy??

Np.
http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=1401
http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=1402
http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=1552

Data: 2009-03-23 19:08:57
Autor: Wiechu
Mocowanie przewodów hamulca tarczowego
Dzieki za info. Pozdrawiam

Data: 2009-03-24 01:31:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Mocowanie przewodów hamulca tarczowego

Wymieniłem hamulce V-ki na Tarczówki hydrauliczne. Co zrobić z przewodem
tzn. jak go zamocować do ramy? Jest lepszy patent niż zipy??

Rzepy.
:>

zyga

Mocowanie przewodów hamulca tarczowego