Mocowanie tarcz hamulcowych CL vs IS

Data: 2011-06-16 13:55:30
Autor: Pawel Ratajczak
Mocowanie tarcz hamulcowych CL vs IS
Witam,

Bardzo ciekawią mnie opinie, plusy, minusy poszczególnych mocowań tarcz
hamulcowych. Aktualnie wybieram piastę tylną, która powinna być "tarcza
ready" i mam dylemat co do mocowania. Choć obserwując ofertę sklepów IS
jest znacznie bardziej popularnym rozwiązaniem, ale czy dlatego, że jest
lepsze czy poprostu tańsze?

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2011-06-16 14:20:05
Autor: Fabian
On 16.06.2011 13:55, Pawel Ratajczak wrote:
[...]

Było bardzo niedawno.

Data: 2011-06-16 14:31:45
Autor: Pawel Ratajczak
Mocowanie tarcz hamulcowych CL vs IS
W dniu 2011-06-16 14:20, Fabian pisze:
Było bardzo niedawno.
Upsss zachowałem się jak leń :(
Faktycznie, jest wątek: "Montaż tarcz jakie plusy centerlocka względem 6
śrub?".

BTW Nie sądziłem, że praktycznie dopiero po tygodniu szukania/czytania
będę gotów do zakupu komponentów tylnego koła. Niestety nadal sporo
wątpliwości ... heh kiedyś wszystko wydawało się takie proste ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2011-06-16 13:30:16
Autor: Ryszard Mikke
Mocowanie tarcz hamulcowych CL vs IS
Pawel Ratajczak <10swen@pratajczak.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-06-16 14:20, Fabian pisze:
> ByÅ&#65533;o bardzo niedawno.
Upsss zachowaÅ&#65533;em siÄ&#65533; jak leÅ&#65533; :(
Faktycznie, jest wÄ&#65533;tek: "Montaż tarcz jakie plusy centerlocka wzglÄ&#65533;dem 6
Å&#65533;rub?".

BTW Nie sÄ&#65533;dziÅ&#65533;em, że praktycznie dopiero po tygodniu szukania/czytania
bÄ&#65533;dÄ&#65533; gotów do zakupu komponentów tylnego koÅ&#65533;a. Niestety nadal sporo
wÄ&#65533;tpliwoÅ&#65533;ci ... heh kiedyÅ&#65533; wszystko wydawaÅ&#65533;o siÄ&#65533; takie proste ;-)

Ale chyba lepiej ten tydzien poczytac, niz najpierw kupic, a potem pytac
precla, czemu droselklapa moze nie ryksztosowac.

rmikke

Data: 2011-06-17 10:57:46
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2011-06-16 15:30, Ryszard Mikke pisze:
czemu droselklapa moze nie ryksztosowac

A po naszemu? ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Pawe³

PS. Od ponad tygodnia jak tylko mam chwilê czytam fora i szukam
informacji w necie o komponentach wytrzyma³ego ko³a do treka. Przy
rodzinie 2 + 3 nie ma tego za du¿o wiêc wysz³o jak wysz³o.

Data: 2011-06-17 09:19:53
Autor: piotrpo
> [...]

informacji w necie o komponentach wytrzyma³ego ko³a do treka. Przy
rodzinie 2 + 3 nie ma tego za du¿o wiêc wysz³o jak wysz³o.
Nie przejmuj siê, za tydzieñ - mo¿e 2; bêdziesz ju¿ na etapie, gdzie liczyæ siê bêdzie ¶rednica i cena ;)

Data: 2011-06-17 18:15:43
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2011-06-17 11:19, piotrpo pisze:
Nie przejmuj siê, za tydzieñ - mo¿e 2; bêdziesz ju¿ na etapie, gdzie liczyæ
siê bêdzie ¶rednica i cena;)

No to mnie pocieszy³e¶ ;)
Ja mia³em nadziejê, ¿e za tydzieñ to oddam ko³o bez kasety i opony do roweru ¿ony, który po¶wiêci³ troszkê czê¶ci do mojego ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Pawe³

Mocowanie tarcz hamulcowych CL vs IS