Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy

Data: 2010-07-11 15:09:21
Autor: adam
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Witam,
Potrzebuje zamocowac ulocka (wersja dluga), do damskiej ramy (Author Vista). Niestety nie mam zadnego pomyslu.
Podpowiecie jakies dobre miejsce montazu?
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2010-07-11 08:43:46
Autor: PanRatio
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Przypinając odpowiednio tylne koło spinasz także ramę. Jest to sposób
Sheldona Browna.

http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Data: 2010-07-11 08:45:30
Autor: PanRatio
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Dobra kajam się. Za duży upał dzisiaj i nie załapałem o co biega za
pierwszym razem.

Gorąco :(

Data: 2010-07-11 17:46:05
Autor: adam
[...]

Chodzilo mi o miejsce montazu na czas transportu.
Pzdr
Adam

Data: 2010-07-11 18:08:23
Autor: chary
On Sun, 11 Jul 2010 15:09:21 +0200, adam wrote:

[...]

Nie wiem dokladnie jak dluga jest wersja dluga, ale normalnego zamocowalbym
albo:

- na sztycy z przodu (od gory)
- na rurze podsiodlowej z przodu (od dolu)
- na rurze "poziomej" (od tylu, u gory)

Niestety zadne miejsce nie jest idealne. Trzeba przymierzyc, w pierwszych 2
przypadkach moze przeszkadzac przy wsiadaniu/zsiadaniu, a w 3-im podczas
gwaltownego zatrzymania ;)

- przewieszony przez kierownice

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-07-11 20:11:50
Autor: emil
adam pisze:
[...]

koło suportu, po lewej stronie.
Gruba rurka ulocka przypięta do rury podsiodłowej, a U opiera się na dolnej rurce tylnego trójkąta.

Data: 2010-07-11 21:52:34
Autor: Andrzej W.
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Ja mam tak:
http://www.bpa.com.pl/pub/rixe.html

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-07-12 02:25:02
Autor: Norbert
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Potrzebuje zamocowac ulocka (wersja dluga), do damskiej ramy (Author Vista). Niestety nie mam zadnego pomyslu.
Podpowiecie jakies dobre miejsce montazu?

Ja w moim chinskim fulu uzytkowym nie mialem jak do ramy doczepic tego ulocka wiec przymocowalem do widelca. Denerwuje tylko to ze lata strasznie ten ulock i czasem halasuje na dziurach, bo w tym miejscu nie ma zadnej amortyzacji. Prawde mowiac musze to jakos przerobic.

Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy