Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy

Data: 2010-07-11 08:43:46
Autor: PanRatio
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Przypinając odpowiednio tylne koło spinasz także ramę. Jest to sposób
Sheldona Browna.

http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Data: 2010-07-11 08:45:30
Autor: PanRatio
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Dobra kajam się. Za duży upał dzisiaj i nie załapałem o co biega za
pierwszym razem.

Gorąco :(

Data: 2010-07-11 17:46:05
Autor: adam
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Przypinając odpowiednio tylne koło spinasz także ramę. Jest to sposób
Sheldona Browna.

http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Witam,
Chodzilo mi o miejsce montazu na czas transportu.
Pzdr
Adam

Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy