Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy

Data: 2010-07-12 02:25:02
Autor: Norbert
Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy
Potrzebuje zamocowac ulocka (wersja dluga), do damskiej ramy (Author Vista). Niestety nie mam zadnego pomyslu.
Podpowiecie jakies dobre miejsce montazu?

Ja w moim chinskim fulu uzytkowym nie mialem jak do ramy doczepic tego ulocka wiec przymocowalem do widelca. Denerwuje tylko to ze lata strasznie ten ulock i czasem halasuje na dziurach, bo w tym miejscu nie ma zadnej amortyzacji. Prawde mowiac musze to jakos przerobic.

Mocowanie u-lock Kryptonite do damskiej ramy