[tech] Mocowanie zacisku hamulca tarczowego wg IS2000

Data: 2010-12-15 21:51:56
Autor: kml
[tech] Mocowanie zacisku hamulca tarczowego wg IS2000

Użytkownik "Franc " <czolk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieb9ar$oth$1inews.gazeta.pl...

Czy do koła napędowego da się dobrać adapter do tarczy 200mm?

Nie wiem do końca o co chodzi, ale ja mam adapter na tylnym kole (napędowym) pod tarczę 203mm i wszystko jest ok. Najlepiej jest kupić adapter od producenta hamulca bądź identyczny zamiennik (avid -> accent)

Poza tym wydaje mi się, że standard IS odnosi się do rozstawu oczek mocujących zacisk do ramy a nie innych odległości :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

[tech] Mocowanie zacisku hamulca tarczowego wg IS2000