Modły o mądrość i jedność

Data: 2017-08-26 13:14:17
Autor: pulsar
Modły o mądrość i jedność
http://fakty.interia.pl/polska/news-papiez-polska-posiada-matczyne-serce,nId,2433205

Cyt.:
"Do modlitwy o mądrość i jedność dla Polaków, aby potrafili różnić się, ale mądrze, uczciwie i z troską o naród wezwał wiernych podczas głównych uroczystości 300-lecia koronacji jasnogórskiego obrazu Matki Bożej generał zakonu paulinów o. Arnold Chrapkowski."

A oglądając fotki, dostrzec można, że apel dotarł -
pomodlili się i są już lepsi... PAD z żoną, Kuchciński
z Karczewskim, cały oddział duchownych na błoniach,
pani Szydłowa, a niżej ojciec dyrektor z zegarkiem
i kolegami... są dobrzy, piękni, natchnieni, uśmiechnięci...
ale tylko tam, bo tu, u nas... znowu będą sobą...
-- -
pulsar

Data: 2017-08-26 13:38:05
Autor: pulsar
Modły o mądrość i jedność
W dniu 2017-08-26 o 13:14, pulsar pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news-papiez-polska-posiada-matczyne-serce,nId,2433205

I bardzo symptomatyczny komentarz:

"Niech mi ktoś wytłumaczy - proszę - jak to jest, dlaczego tak jest, że politycy niemalże wszystkich partii którzy rządzą, od których zależy byt Polaków modlą się na Jasnej Górze - myślę, że o rozum do rządzenia - a w kraju tyle zła, tyle niesprawiedliwości, tyle podłości... czyli uczciwie patrząc - rozumu nie ma. A już najbardziej nie zadowoleni z życia w Polsce są ci co z politykami razem się modlą. Jak to wytłumaczyć, bo gołym okiem widać, ze te modlitwy przysłowiowego funta kłaków nie warte. Ba - za robotą, za polepszeniem sobie bytu nasi młodzi rodacy w ogromnej liczbie wyemigrowali i to do krajów gdzie politycy nie modlą się tak żarliwie." /pragmatyk/

a poniżej próba odpowiedzi:

"wszystkie religie polegaja na zarabianiu kasy i checi wladzy przez kontrole rzadzacych. te capy modlic sie moga równie dobrze do dupy osla, efektywnosc bedzie taka sama." /realia/

Data: 2017-08-26 13:51:54
Autor: Trefniś
Modły o mądrość i jedność
W dniu .08.2017 o 13:38 pulsar <aja@aja.pl> pisze:

"wszystkie religie polegaja na zarabianiu kasy i checi wladzy przez  kontrole rzadzacych. te capy modlic sie moga równie dobrze do dupy osla,  efektywnosc bedzie taka sama." /realia/

:)

Ciągle nie możecie (wy, pulsar i tobie podobni) wyjść z fazy analnej.
Takie idee fixe.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Teorie_rozwoju_osobowo%C5%9Bci

Gdybyś nie poradził sobie z linkiem, skrócone:
goo.gl/3zhZUj

Poczytajcie, jakie niebezpieczeństwo wiąże się z taką analną fiksacją.
Już lepiej stosujcie tę maść na ból dupy, zamiast to celebrować!

--
Trefniś

Data: 2017-08-26 05:38:42
Autor: japanizer
Modły o mądrość i jedność
On Saturday, August 26, 2017 at 8:51:59 PM UTC+9, Trefniś wrote:
> [...]

:)

Ciągle nie możecie (wy, pulsar i tobie podobni) wyjść z fazy analnej.

Co drugi twój post jest o "gównie", "analnie", "od tyłu" przez wszystkie możliwe odmiany.

Lekarzu, lecz się sam, bo chyba nic a nic nie zrozumiałeś z podlinkowanego przez ciebie artykułu. Urocze.

Data: 2017-08-26 15:28:10
Autor: Trefniś
Modły o mądrość i jedność
W dniu .08.2017 o 14:38 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Lekarzu, lecz się sam, bo chyba nic a nic nie zrozumiałeś z  podlinkowanego przez ciebie artykułu. Urocze.

Down.

--
Trefniś

Data: 2017-08-26 14:03:37
Autor: pulsar
Modły o mądrość i jedność
W dniu 2017-08-26 o 13:51, Trefniś pisze:

[...]

W odpowiedzi trafny komentarz dla ciebie, trefny człowieku 'nikczemnej wiary':

"Typowo katolicka wypowiedź nasączona jadem nienawiści. A a propos wiary, nie uznaję za wierzących tych, którzy nagminnie łamią Dekalog i inne prawdy wiary, łamią prawo, nieustannie kłamią i wyrządzają krzywdę bliźniemu. Trafnie ujął jeden z klasyków wiarę nikczemną, u podstaw której leży hipokryzja - "usta rozmodlone, zanoszą gorące modły, a serca zimne jak lód"." /faustyna/

-- -
pulsar

Data: 2017-08-26 15:05:00
Autor: Trefniś
Modły o mądrość i jedność
W dniu .08.2017 o 14:03 pulsar <aja@aja.pl> pisze:

[...]

Bardzo mi przykro, jestem oficjalnie i prawnie ateistą, bo miałem odwagę  przekonania zalegalizować.
To nie musi oznaczać walki z katolicyzmem.

Ale "katolik" walczacy ze współwyznawcami i własną wiarą, nawet dla  katolika jest kuriozum.
Takie coś mogła wydalić tylko PZPR albo III RP.

--
Trefniś

Data: 2017-08-26 15:00:44
Autor: test
Modły o mądrość i jedność
W dniu 26.08.2017 o 13:38, pulsar pisze:

[...]

Próba odpowiedzi niecelna. Modlitwa rządu to za mało, chociaż rząd osiąga ogromne sukcesy, to wystarczy że sędziowie się nie będą modlić i mamy niesprawiedliwość oraz inne plagi. Dodaj do tego niemodlących się
prokuratorów, policjantów, urzędników, operatorów sztaplarek... I już staje się jasne skąd bierze się całe zło.

Data: 2017-08-26 13:39:45
Autor: silvio balconetti
Modły o mądrość i jedność
Am 26.08.2017 um 13:14 schrieb pulsar:
> [...]

>"Drodzy pielgrzymi, pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie, szczególnie was, którzy przebyliście tak długą drogę, aby dotrzeć dzisiaj - wraz z drogimi braćmi biskupami i kapłanami - do duchowej stolicy Kraju. Jeśli Częstochowa jest w centrum Polski, oznacza to, że Polska posiada matczyne serce; oznacza to, że każdy puls życia złączony jest z Matką Bożą" - podkreślił papież.<

Wzruszylem sie patrzac na zdjecie. Ile to kilometrow z Warszawy lub Torunia? I oni tak w tych lichych patniczych strojach przemaszerowali w sloncu i deszczu, zeby dotrzec do matczynego serca?!

>Jeśli Częstochowa jest w centrum Polski, oznacza to, że Polska posiada matczyne serce; że każdy puls życia złączony jest z Matką Bożą - powiedział papież Franciszek do pielgrzymów z okazji Jubileuszu 300-lecia Koronacji Cudownego Obrazu Matki Bożej Częstochowskiej.<

A moze stal sie cud i Czestochowa zostala przeniesiona w okolice Niepokalanowa lub Torunia? ;-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-08-26 18:57:44
Autor: silvio balconetti
Modły o mądrość i jedność
[...]

Mogli pomodlic sie o jedrnosc! :-)

Data: 2017-08-27 13:46:54
Autor: Lepudruk
Modły o mądrość i jedność

Użytkownik "pulsar" <aja@aja.pl> napisał w wiadomości news:59a15807$0$656$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Modły nie dotyczyły PiS tylko gorszego sortu!

--
Lepudruk

Modły o mądrość i jedność