Moda męska?

Data: 2012-09-19 13:13:01
Autor: Kapsel
Moda męska?

Szukam jakiegoś serwisu, bloga, forum o modzie męskiej.

Chodzi mi o pomysły, jakieś wskazówki co z czym łączyć, przykłady dostępne
w polskich sklepach. Tak dla inspiracji i edukacji też.

I najlepiej żeby to nie były koszulki po 1000 zł :P

Polecicie coś?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-19 14:28:38
Autor: Qrczak
Moda męska?
Dnia 2012-09-19 13:13, obywatel Kapsel uprzejmie donosi:

http://warsawfashion.blogspot.com/

qr.a

Data: 2012-09-19 14:44:47
Autor: Kapsel
Moda męska?
Wed, 19 Sep 2012 14:28:38 +0200, Qrczak napisał(a):

Polecicie coś?

http://warsawfashion.blogspot.com/

W istocie, INSPIRUJĄCE ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-19 22:50:31
Autor: Aicha
Moda męska?
W dniu 2012-09-19 13:13, Kapsel pisze:

Chodzi mi o pomysły, jakieś wskazówki co z czym łączyć, przykłady dostępne
w polskich sklepach. Tak dla inspiracji i edukacji też.

I najlepiej żeby to nie były koszulki po 1000 zł :P

Polecicie coś?

Kurtka za 200 może być? ;P
http://www.logo24.pl/Logo24/0,85825.html

Data: 2012-09-20 10:32:15
Autor: Kapsel
Moda męska?
Wed, 19 Sep 2012 22:50:31 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

No kij tam za ile, ale Logo... toż to gazetka reklamowa w całości :]

Znalazłem np. takie coś:
http://www.stylomaniak.com/

ale w ogólności to wygląda, że dla kobiet blogów "szafiarskich"
zatrzęsienie, a faceci tak łatwo nie mają... to też łazimy jak te
ochlapusy, bo nie wiadomo jak się prawidło ubrać :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-20 11:55:52
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Thu, 20 Sep 2012 10:32:15 +0200, Kapsel napisał(a):

Znalazłem np. takie coś:
http://www.stylomaniak.com/

Super stronka :-)

ale w ogólności to wygląda, że dla kobiet blogów "szafiarskich"
zatrzęsienie, a faceci tak łatwo nie mają... to też łazimy jak te
ochlapusy, bo nie wiadomo jak się prawidło ubrać :P

Przyjrzyj się kobietom - większość też tak łazi. Nie mówiąc już o
powszechnej już brzusznej otyłości z powodu zwykłego obżarstwa/łakomstwa, u
obu płci, ale tutaj jednak lepoiej wypadają młodzi faceci. Czyżby jednak to --
XL

Data: 2012-09-20 12:09:48
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Thu, 20 Sep 2012 11:55:52 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

facetom jednak bardziej zależało?
--
XL

Data: 2012-09-20 22:35:01
Autor: Aicha
Moda męska?
W dniu 2012-09-20 12:09, Ikselka pisze:

[...]

Moje tegoroczne obserwacje plażowe temu przeczą. Coraz młodsi faceci zapuszczają brzuchy. Pizze, kebaby i burgery robią swoje :]

Data: 2012-09-20 23:48:52
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Thu, 20 Sep 2012 22:35:01 +0200, Aicha napisał(a):

[...]

To ja pewnie zawieszam oko na "końcówce" tych, co jeszcze nie zapuścili...
--
XL

Data: 2012-09-21 09:28:02
Autor: Chiron
Moda męska?
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1j4smd63a5kj3.lmc1qqjt5a6x$.dlg40tude.net...
[...]

Kurcze...a co z tymi, co niedawno utyli? Stres, te sprawy?:-)))

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-21 09:39:54
Autor: Qrczak
Moda męska?
Dnia 2012-09-21 09:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Ru-- aj się więcej.

qr.a

Data: 2012-09-21 11:30:21
Autor: Chiron
Moda męska?
Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:505c19c2$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No wiesz- tego mi akurat nie brak. Można powiedzieć, że ostatnio to jedyna forma ruchu:-)

Data: 2012-09-21 09:40:51
Autor: Qrczak
Moda męska?
[...]

A ja jednak wolę ludziom w oczy patrzeć. Nie na "końcówki".

qr.a

Data: 2012-09-21 20:47:53
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Fri, 21 Sep 2012 09:40:51 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

W oczy patrzeć brzuchaczowi to raczej trudno Ci będzie. Qrka. Chyba że z
dakszej odległości, jesli masz dobry wzrok.

--
XL

Data: 2012-09-21 22:02:10
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Fri, 21 Sep 2012 22:01:06 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

Byle nie po zmroku 3333-)

--
XL

Data: 2012-09-21 22:13:24
Autor: Qrczak
Moda męska?
[...]

Po zmroku se radze inną metodą.

qr.a

Data: 2012-09-21 23:41:10
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Fri, 21 Sep 2012 22:13:24 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

Tylko mu nie wykol :-)

--
XL

Data: 2012-09-21 23:48:50
Autor: Jawi
Moda męska?
W dniu 2012-09-20 23:48, Ikselka pisze:
Moje tegoroczne obserwacje plażowe temu przeczą. Coraz młodsi faceci
zapuszczają brzuchy. Pizze, kebaby i burgery robią swoje :]

To ja pewnie zawieszam oko na "końcówce" tych, co jeszcze nie zapuścili...

teraz mlodzi chodują brzuchy, a ci blisko 40-tki sie ich pozbywają :)

Data: 2012-09-22 00:57:42
Autor: Ikselka
Moda męska?
Dnia Fri, 21 Sep 2012 23:48:50 +0200, Jawi napisał(a):

[...]

Tia, i dzieci se robią. Ktoś musi fason trzymać, skoro u młodych brzuchaci
tylko faceci...
--
XL

Data: 2012-09-24 05:48:08
Autor: Marek Dyjor
Moda męska?
Aicha wrote:
[...]

przede wszystkim pywko...  tak modne wszędzie.

Data: 2012-09-20 22:36:54
Autor: Aicha
Moda męska?
W dniu 2012-09-20 10:32, Kapsel pisze:

[...]

Pewnie podobnie jak Avanti.
Nie zaglądam tam /w Logo/ do działu modowego - ale np. artykuły o alkoholach czasem mi się zdarza czytać.

Data: 2012-09-21 05:27:27
Autor: bbjk
Moda męska?
Data: 2012-09-21 14:33:40
Autor: Kapsel
Moda męska?
Fri, 21 Sep 2012 05:27:27 -0700 (PDT), bbjk napisał(a):

http://www.polyvore.com/mens_fashion/group.show?id=3025

ale fajne! :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-21 07:33:37
Autor: bbjk
Moda męska?
Główna strona: http://www.polyvore.com/
Każda/y może tworzyć swoje zestawy.
--
B.

Data: 2012-09-21 13:06:48
Autor: Kapsel
Moda męska?
Wed, 19 Sep 2012 13:13:01 +0200, Kapsel napisał(a):

[...]

Nie bardzo kto ma pomóc, szukam sam...

Na razie mam wstępnie takie:
http://mr-vintage.blogspot.com/
http://pawelzegarow.blogspot.com/
http://casualcollars.blogspot.com/
http://pewienpan.blogspot.com/
http://www.szarmant.pl/
http://notonlytie.blogspot.com/
http://www.fashionbeans.com/
http://putthison.com/

to tak gdyby ktoś kiedy szukał w temacie ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-09-25 11:23:09
Autor: mk
Moda męska?
A czy wiesz, że prawdziwy facet zna tylko 3 kolory?

Fajny, pedalski i chu...wy.

:)

Data: 2012-09-25 14:30:31
Autor: Kapsel
Moda męska?
Tue, 25 Sep 2012 11:23:09 +0200, mk napisał(a):

A czy wiesz, że prawdziwy facet zna tylko 3 kolory?

Fajny, pedalski i chu...wy.

Też tak uważałem :)
No ale wyszło, że jak trochę coś próbuję jednak skomponować rozmyślnie
garderobę czasem, to zostaje to zauważone i docenione. A dla komplementu mogę dużo zrobić :P

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Moda męska?