Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.

Data: 2013-08-18 02:33:05
Autor: leming.show
Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.
http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=8225

Zydostwo sciga zbrodniarzy hitlerowskich do dnia dzisiejszego, dlaczego Polska nie sciga Stefana Michnika? Tak, tego Michnika!

A oto sformułowane zarzuty Kongresu:

1. Rzekomo Getto Warszawskie było likwidowane we współpracy i za pomocą polskich ochotników.

2. Polacy oficjalnie kolaborowali z Niemcami.

3. Donosicielstwo i wydawanie Żydów było rzekomo szerokie i za moralnym przyzwoleniem społeczeństwa.

4. Zakładanie gett miało bronić Żydów przed antysemickim i prześladowaniami Polaków( sic!).

5. Żydzi byli mordowani, rozstrzeliwani przez polski ruch oporu lub wydawani Niemcom.

6. Powstanie w getcie nie powiodło się, gdyż Polacy nie wspierali go, a za dostarczaną broń kazali sobie bardzo drogo płacić.

7. W PRL antysemityzm nie ustał czego dowodem były powojenne pogromy.

8. Żydzi wstępowali ochotniczo do Armii Czerwonej by walczyć z hitlerowskim nazizmem itp.

Wynika  tych zarzutów powtórzonych przez szwedzką prasę, że to nie Niemcy rozpętali wojnę, napadli na Polskę, że to nie oni opracowali plan "ostatecznego rozwiązania kwestii żydowskiej ", nie oni organizowali pogromy w hitlerowskich Niemczech, ale Polacy. To Polacy byli sprawcami "nocy kryształowej" w Niemczech, palenia synagog, organizowania Auschwitz, Birkenau i innych obozów zagłady, a przynajmniej bez ich udziału nie mogłyby one powstać.

Kłamstwem też jest, że w PRL panował antysemityzm. Przeciwnie !

Ta grupa obywateli  była jawnie uprzywilejowana i to z woli samego Stalina, Barii  i KGB. Sowieci nie wierzyli Polakom, nawet polskim komunistom   i dlatego ważniejsze stanowiska obsadzali Żydami, Rosjanami, Białorusinami, Ukraińcami. (1) Dochodziło do tego, że w okresie stalinowskim w zbrodniczym Urzędzie Bezpieczeństwa Publicznego powyżej kierownika referatu, a nawet sekcji, nie było ani jednego Polaka. Podobnie było w rządzie, w sejmie, Patii  i innych dziedzinach. Sami Żydzi dowcipkowali, i na pytanie ilu ich jest w Polsce odpowiadali - rząd i jeszcze trochę.. Do dzisiaj ściga się bezskutecznie zbrodniarzy stalinowskich pochodzenia żydowskiego takich jak mieszkający w Izraelu Salomon Morel , w Anglii Helena Wolińska, w Szwecji Stefan Michnik (brat Adama Michnika) i wielu innych.

Data: 2013-08-18 02:39:25
Autor: leming.show
Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.
I jeszcze troche tu: http://www.radioislam.org/ford/ford-pol.htm#21-2 A co, jak jedziemy po kosciele to zwazmy na proporcje udzialu zydow. To nie kler wyrywal paznokcie i tlukl AK tylko mianowani przez stalina zydzi. No ale w tvn tego nie powiedza.

Data: 2013-08-18 11:59:35
Autor: leszek niewiadomski
Am 18.08.2013 11:33, schrieb leming.show@gmail.com:
http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=8225

Gdyby byl wierzacy, to dziekowalbym PB ze nie rzucil mnie do Nowego Jorku czy innego Chicago.

>Do stereotypu Polaka prymitywnego matolka dochodzi obraz narodu zacofanego w swoim klerykalizmie, zasciankowym nacjonalizmie, antysemityzmie, ksenofobii i homofobii. Ksztaltuja go amerykanskie elity intelektualne, ktorych przedstawiciele pisza podreczniki historii, publikuja ksiazki i artykuly prasowe, wystepuja w telewizji i produkuja filmy. Podobnie jak elity zachodnioeuropejskie uwazaly one zawsze Polske za dziwny kraj warcholow i lekkomyslnych ulanow, ktory stwarzal glownie problemy w Europie, sklocajac ze soba Rosje i Niemcy i prowokujac wojny - nic dziwnego, ze na 123 lata znikl z mapy kontynentu.<

Itd. itd. itd.

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.