Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.

Data: 2013-08-18 11:59:35
Autor: leszek niewiadomski
Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.
Am 18.08.2013 11:33, schrieb leming.show@gmail.com:
http://www.wicipolskie.org/index.php?option=com_content&task=view&id=8225

Gdyby byl wierzacy, to dziekowalbym PB ze nie rzucil mnie do Nowego Jorku czy innego Chicago.

>Do stereotypu Polaka prymitywnego matolka dochodzi obraz narodu zacofanego w swoim klerykalizmie, zasciankowym nacjonalizmie, antysemityzmie, ksenofobii i homofobii. Ksztaltuja go amerykanskie elity intelektualne, ktorych przedstawiciele pisza podreczniki historii, publikuja ksiazki i artykuly prasowe, wystepuja w telewizji i produkuja filmy. Podobnie jak elity zachodnioeuropejskie uwazaly one zawsze Polske za dziwny kraj warcholow i lekkomyslnych ulanow, ktory stwarzal glownie problemy w Europie, sklocajac ze soba Rosje i Niemcy i prowokujac wojny - nic dziwnego, ze na 123 lata znikl z mapy kontynentu.<

Itd. itd. itd.

ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Moda na antypolonizm. Zrodlo? Wiadomo zydzi przez male zet.