Moda na lżenie Adama Michnika i środowiska Gazety Wyborczej...

Data: 2011-10-08 15:04:23
Autor: raff
Moda na lżenie Adama Michnika i środowiska Gazety Wyborczej...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:7070b148-4817-486d-a45d-056dfc5714f0d18g2000yql.googlegroups.com...
Wykaz pozwów Adama Michnika i spółki Agora SA wytaczanych o ochronę
dóbr osobistych. Wszystkie procesy zostały wygrane przez Michnika,
gdyż sąd za każdym razem dowodził nieprawdziwość kalumni rzucanych pod
jego adresem...

Raczej kazdy sad klekal przed Adaskiem. Bo taka jest "moda".

R.

Data: 2011-10-08 06:08:26
Autor: Tzva Adonai
raff napisał(a):

Raczej kazdy sad klekal przed Adaskiem. Bo taka jest "moda".

Tak czy inaczej środowisko plujek z otoczenia Kaczyńskich,
Macierewiczów i innych Sakiewiczów zostało zmuszone przez sądy RP do
wpłaty w sumie ponad pół miliona złotych na cele społeczne na
przestrzeni kilku lat, więc cały ten bajzel ma też swój pozytywny
aspekt... Trudno byłoby od nich wyciągnąć kasę na posiłki dla biednych
dzieci inaczej niż przy pomocy wyroku sądowego...

Data: 2011-10-08 15:30:40
Autor: u2
W dniu 2011-10-08 15:08, Tzva Adonai pisze:
[...]

Ty cwel tylko o kasie, no i żeby przypieprzyć pisiorom w myśl apelu
dziecka Szechtera : zagłosujcie i spierdalajcie :)

Data: 2011-10-08 15:05:48
Autor: u2
W dniu 2011-10-08 15:04, raff pisze:
Raczej kazdy sad klekal przed Adaskiem. Bo taka jest "moda".

Sądy jeszcze żyją złudą, że III RP im da. Tymczasem elektorat pełomafii
jest w więzieniach.

Data: 2011-10-08 15:35:35
Autor: pluton
Moda na lżenie Adama Michnika i środowiska Gazety Wyborczej...

Raczej kazdy sad klekal przed Adaskiem. Bo taka jest "moda".

No to ty powinienec przed nim lezec plackiem.

Nullification

Data: 2011-10-08 14:23:15
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Raczej kazdy sad klekal przed Adaskiem. Bo taka jest "moda".

No to ty powinienec przed nim lezec plackiem.

widoczni nie jest esbucem i nie dal sobie wyprac mozgu, temu bezczelnemu cwaniakowi z GazWyb. --

Data: 2011-10-08 16:51:02
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j6plm7$ibq$2inews.gazeta.pl...

Raczej kazdy sad klekal przed Adaskiem. Bo taka jest "moda".

No to ty powinienec przed nim lezec plackiem.

Wystarczy ze ty lezysz.

R.

Data: 2011-10-08 15:45:27
Autor: mkarwan
Moda na lżenie Adama Michnika i środowiska Gazety Wyborczej...

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6phos$9hj$1news.onet.pl...

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?
Masz krótka pamięć i nie pamiętasz co pisał wcześniej?
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/33882f17074bacc3?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/809927f352bdda22?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4011912cfdf785e?hl=pl
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/54088bceece2c57a?hl=pl
Nie zwróciłeś uwagi na tytuł jego wątki "Zginął za Polną Wolskę."

Data: 2011-10-08 15:48:08
Autor: raff

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:j6pk5m$gu8$1news.onet.pl...

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6phos$9hj$1news.onet.pl...

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Bo lubię. A ty mi bedziesz mkarawan dyktowal co mam robic ?

R.

Data: 2011-10-08 15:50:12
Autor: mkarwan

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6pkav$hip$1news.onet.pl...

Czemu reagujesz na listy tego antypolskiego śmiecia i spamera?

Bo lubię. A ty mi bedziesz mkarawan dyktowal co mam robic ?

Skoro chcesz się do niego upodabniać, twój wybór.
Sądziłem, ze jesteś inny, pomyliłem się.

Data: 2011-10-08 14:42:34
Autor: obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Skoro chcesz się do niego upodabniać, twój wybór.
Sądziłem, ze jesteś inny, pomyliłem się.

pierdzielisz mkarawn, tzwa nie udaje ze jest Polakiem, jak np. ty.

Data: 2011-10-08 17:19:57
Autor: stevep
Dnia 08-10-2011 o 15:04:23 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Tia i wstawiali mu telewizor do celi.  :D

--
stevep

Moda na lżenie Adama Michnika i środowiska Gazety Wyborczej...