Moda na składaki

Data: 2009-07-15 20:31:38
Autor: Poldekk
Moda na składaki
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Zauważyłem ostatnio rzesze młodych ludzi jeżdżących na starych składakach. Grupki ludzi. Siakaś moda retro?

Już parę lat temu widziałem w Warszawie Dorotę Masłowską pod Salą Kongresową na składaku. Nie pamiętam, czy były to Wigry, czy Karat, Flaming, czy coś podobnego. Być może była siłą napędową trendu?

Data: 2009-07-15 22:51:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Moda na składaki

[...]

Ta pani jest... specyficzna.
Więc ona się nie liczy.

zyga

Data: 2009-07-15 21:24:45
Autor: Ryszard Mikke
Moda na składaki
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisał(a):

Ta pani jest... specyficzna.
Więc ona się nie liczy.

Przeczytać: Connie Willis "Przewodnik stada".

rmikke

--

Moda na składaki