Moda na składaki

Data: 2009-07-16 20:30:32
Autor: robert2
Moda na składaki
Zauważyłem ostatnio rzesze młodych ludzi jeżdżących na starych składakach. Grupki ludzi. Siakaś moda retro?

Praktyczne.

Sam czasem jezdze, moge zostawić byle gdzie, przypiąć najtańszą linką i nie martwic sie że ktoś ukradnie.

Data: 2009-07-16 21:44:20
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Moda na składaki

[...]

O zostawianiu OK też tak pisano, dopóki nie zaczęli kraść.

zyga

Moda na składaki