Moda na sukces

Data: 2013-04-04 18:41:45
Autor: frank drebin
Moda na sukces
Siedzę dziś u matki w kuchni :) i słyszę z telewizora w pokoju, jak lektor podaje numer odcinka 5807.
Ja pierdziele, wiedziałem że liczba to ponad 1000 ale nie, że aż tyle. Zajrzałem na wiki i widzę, że mamy siedem lat opóźnienia, bo w USA leci już 6534.

Za chwilę z tv słyszę "okazało się, że twój ojciec nie jest jego ojcem" i przypomniało mi się, dlaczego teściowa przestała to oglądać kilkanaście lat temu: "bo tam to każdy z każdym i co chwilę się okazuje, że ktoś ma z kimś dziecko albo jest czyimś ojcem".

Widzę, że mimo upływu czasu formuła i target się nie zmieniły. Ciekawe tylko, czy w miejsce wymierającej widowni wchodzą nowi oglądacze czy po prostu i tak jest ich ciągle tyle, że opłaca się to jeszcze puszczać?

Data: 2013-04-04 19:41:10
Autor: Henek Dąbrowski
Moda na sukces
W dniu 2013-04-04 18:41, frank drebin pisze:
[...]

Myślę że co 1000 odcinków mogą puszczać te stare w dowolnej kolejności bo chyba nie ma człowieka coby meandry tego scenariusza zapamiętał :-)

Pzdr Henek

Data: 2013-04-04 17:01:26
Autor: rs
Moda na sukces
On 4/4/2013 1:41 PM, Henek Dąbrowski wrote:
[...]

a ile odcinkow mialy takie seriale radiowe, jak "matysiakowie" czy "w jezioranach"? moze to jeszcze jest nadawane? a taka "izaura"? kiedys mi sie obilo o uszy, jak ktos wspominal o odcinku 12K. mozliwe to? w ogole jakie sa nadluzsze seriale w historii wszechswiata, dostepne w polsce? przy nich nawet najdluzsze, wspolczesne tasiemce, to nanoserie. <rs>

Data: 2013-04-04 23:14:10
Autor: Michal Jankowski
Moda na sukces
W dniu 2013-04-04 23:01, rs pisze:
[...]

Stan na dziś - 6543, ładna liczba.

[...]

Matysiakowie lecą - ostatnio był odcinek 2927. Pomimo znacznie dłuższego stażu jest mniej odcinków niż ma Moda na sukces, bo jest tylko jeden odcinek na tydzień, a tam - 5.

W Jezioranach są trochę z tyłu - 2689.

   MJ

Data: 2013-04-05 03:33:22
Autor: robson
Moda na sukces
W dniu czwartek, 4 kwietnia 2013 23:01:26 UTC+2 użytkownik rs napisał:

w ogole jakie sa nadluzsze seriale w historii wszechswiata

Guiding Light

15.762 odcinki, a wliczając radiowe - ponad 18.000.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Guiding_Light

--
==R=

Data: 2013-04-05 12:36:47
Autor: the_foe
Moda na sukces
[...]

najdłuższym serialem wszech czasów był amerykanski Guiding Light. Istniał od 1937 do 2009 roku. W tym w TV od 1952. W sumie wemitowano 18262 odcinki (w tym 15762 jednoczenie w radio i TV)

--
@foe_pl

Data: 2013-04-05 12:30:30
Autor: rs
Moda na sukces
On 4/5/2013 6:36 AM, the_foe wrote:
On 4/5/2013 6:33 AM, robson@bocznica.org wrote:

najdłuższym serialem wszech czasów był amerykanski Guiding Light.
Istniał od 1937 do 2009 roku. W tym w TV od 1952. W sumie wemitowano
18262 odcinki (w tym 15762 jednoczenie w radio i TV)

dzieki panom. zaraz sobie zapuszcze. <rs>

Data: 2013-04-07 10:55:40
Autor: robson
Moda na sukces
W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 18:30:30 UTC+2 użytkownik rs napisał:

dzieki panom. zaraz sobie zapuszcze. <rs>

Do zobaczenia w 2085. ;)

--
==R=

Data: 2013-04-04 19:33:12
Autor: wiencek
Moda na sukces
Henek Dąbrowski <henek@euroknowledge.eu> w wiadomości
<news:515dbb33$0$1250$65785112news.neostrada.pl> napisał:

[...]

Ojtamojtam... Tu masz schemat:
<http://demotywatory.pl/3750685>

Trzeba by zeszły rok rozrysować ;-)

--
Tomasz Więckowski

Data: 2013-04-04 22:19:53
Autor: frank drebin
Moda na sukces
Użytkownik "wiencek" <wiencej@poczty.tu> napisał w wiadomości news:XnsA198DB404825FX23W8GAAnemesis.news.neostrada.pl...
[...]

niezły demot, ale Henka posta to nie widzę u siebie (?)

Data: 2013-04-04 20:27:34
Autor: Corso
Moda na sukces
Dnia Thu, 04 Apr 2013 19:41:10 +0200, Henek Dąbrowski napisał(a):

Myślę że co 1000 odcinków mogą puszczać te stare w dowolnej kolejności bo chyba nie ma człowieka coby meandry tego scenariusza zapamiętał :-)

Pzdr Henek

Jakby ktoś chciał sobie przypomnieć meandry związków głównych bohaterów:

http://www.youtube.com/watch?v=pNOFPHUl-Oo

:)

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2013-04-04 21:32:12
Autor: Marcin N
Moda na sukces
W dniu 2013-04-04 20:27, Corso pisze:

Jakby ktoś chciał sobie przypomnieć meandry związków głównych bohaterów:

http://www.youtube.com/watch?v=pNOFPHUl-Oo

Ha, ha. To naprawdę tak się tam plącze? I ludzie to kupują?

A czy aktorów podmieniają? Przez tyle lat (ponad 20) zdążyli się solidnie zestarzeć.

--
MN

Data: 2013-04-04 21:37:36
Autor: Henek Dąbrowski
Moda na sukces
W dniu 2013-04-04 21:32, Marcin N pisze:

Ha, ha. To naprawdę tak się tam plącze? I ludzie to kupują?

A czy aktorów podmieniają? Przez tyle lat (ponad 20) zdążyli się
solidnie zestarzeć.

Jak zdążyłem zauważyć to jeden z bohaterów " W proch się obrócił i z prochu powstał" ( a ja myślałem że to ma odwrotny przebieg )

Pzdr Henek

Data: 2013-04-05 21:59:28
Autor: Habeck Colibretto
Moda na sukces
Dnia 04.04.2013, o godzinie 21.32.12, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

[...]

Niektórzy robią operacje. Ta śliczna Taylor Hayes spieprzyła sobie twarz.
:(
(Hunter Tylo
http://izismile.com/2012/02/17/celebrity_plastic_surgery_before_after_56_pics.html)
--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-04-06 00:26:43
Autor: the_foe
Moda na sukces
W dniu 2013-04-05 21:59, Habeck Colibretto pisze:
[...]

obcenie juz ja poprawili, choc głównie "szpachlem" ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-04-06 13:23:53
Autor: Habeck Colibretto
Moda na sukces
Dnia 06.04.2013, o godzinie 00.26.43, na pl.rec.film, the_foe napisał(a):

[...]

Jak ją zobaczyłem w serialu po operacji, to rzuciłem oglądanie! :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-04-07 16:44:51
Autor: rs
Moda na sukces
On 4/5/2013 3:59 PM, Habeck Colibretto wrote:
[...]

i chocby pod tym wzgledem pornosy bija na glowe soap opery (slideshow).
http://www.huffingtonpost.com/2013/03/14/melissa-murphy-porn-star-makeup-photos_n_2860651.html#slide=2206064
http://is.gd/9n32w8
<rs>

Data: 2013-04-08 08:17:26
Autor: Habeck Colibretto
Moda na sukces
Dnia 07.04.2013, o godzinie 22.44.51, na pl.rec.film, rs napisał(a):

[...]

Patrząc na te zdjęcia bez makijażu widać, że nie mają oporu, żeby się bez
niego pokazać. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-04-04 22:18:51
Autor: frank drebin
Moda na sukces
Użytkownik "Corso" <corso@nospamjabster.pl> napisał w wiadomości news:1ffiyjvpujfqj.s7q5os1spcuo.dlg40tude.net...
[...]

przez chwilę próbowałe śledzić wątek ale sie nie da sie :)
Kurcze, teściowa miała rację i to tak dawno temu

Data: 2013-04-05 07:51:18
Autor: Marcin N
Moda na sukces
W dniu 2013-04-04 22:18, frank drebin pisze:

przez chwilę próbowałe śledzić wątek ale sie nie da sie :)
Kurcze, teściowa miała rację i to tak dawno temu

Bo teściowe to mądre kobiety są. To takie nasze żony z bagażem doświadczeń życiowych.

--
MN

Data: 2013-04-05 21:42:53
Autor: Habeck Colibretto
Moda na sukces
Dnia 04.04.2013, o godzinie 18.41.45, na pl.rec.film, frank drebin
napisał(a):

[...]

Żal umierać bo człowiek nie będzie wiedział jak to się skończy... :(

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Moda na sukces