Modeka Melville 2010,jakie różnice do 2009?

Data: 2010-05-10 19:33:34
Autor: km
Modeka Melville 2010,jakie różnice do 2009?
Następny kłopot:zamówiłem spodnie Melville w moim rozmiarze i przy odbiorze
nie będę znów wiedział czy to nowy model.Jak TO sprawdzić,gdzie porównać?

Data: 2010-05-11 08:02:42
Autor: Seba
Dnia Mon, 10 May 2010 19:33:34 +0000 (UTC), km napisał(a):

Następny kłopot:zamówiłem spodnie Melville w moim rozmiarze i przy odbiorze
nie będę znów wiedział czy to nowy model.Jak TO sprawdzić,gdzie porównać?

Przy tych spodniach to jeszcze sprawdź ich dopasowanie - mi się niestety
nie udało dokupić Melvillów, które byłyby na mnie dobre (w sensie
dopasowania rozmiaru w połączeniu z odpowiednim rozmieszczeniem
ochraniaczy) - w końcu kupiłem Quebeck Pro (też pasują wizualnie do tej
kurtki).

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Modeka Melville 2010,jakie różnice do 2009?