Modeler.pl - wyszukiwarka modelek

Data: 2009-10-02 11:16:09
Autor: bofh@nano.pl
Modeler.pl - wyszukiwarka modelek
Szczepan wrote:
Witam,

zachęcam wszystkich do wypróbowania wyszukiwarki modelek www.modeler.pl
na razie w wersji bardzo testowej. Wyszukiwarka indeksuje dwa serwisy z
bazą modelek: maxmodels.pl oraz foto-modelki.pl

Bardzo mile widziane Wasze sugestie jeśli cos nie działa lub jeśli coś
Waszym zdaniem mozna poprawić. Również mile widziane propozycje innych
baz modelek, które powinny się w wyszukiwarce znaleźć

A masz zgodę na wykorzystywanie baz danych przez właścicieli
maxmodels.pl i foto-modelki.pl? To są w rozumieniu ustawy o prawach
autorskich utwory objęte ochroną.

wer

Data: 2009-10-02 11:42:23
Autor: Szczepan
bofh@nano.pl wrote:
A masz zgodę na wykorzystywanie baz danych przez właścicieli
maxmodels.pl i foto-modelki.pl? To są w rozumieniu ustawy o prawach
autorskich utwory objęte ochroną.

Rozważę jakiś formularz do usuwania treści jeśli ktoś będzie sobie tak życzył (np. fotograf, który chce zdjąć miniaturkę jego zdjęcia).

pozdrawiam
Szczepan

Data: 2009-10-02 11:54:02
Autor: bofh@nano.pl
Szczepan wrote:
bofh@nano.pl wrote:
[...]

Rozważ zakupienie usług kancelarii adwokackiej. To co chcesz robić jest
naruszeniem praw autorskich osobistych i majątkowych. Dodatkowo brak
zgody na rozpowszechnianie wizerunku. Można będzie Ci tak przetrzepać 4
litery prawnie, że nawet jak wygrasz w superlotto we Włoszech (ok. 100
mln Euro) to nie starczy Ci kasy na wypłatę odszkodowań.

wer

Data: 2009-10-02 15:17:54
Autor: dagon0@vp.pl
On 2 Paź, 11:16, "b...@nano.pl" <b...@nano.pl> wrote:
Szczepan wrote:
> [...]

A masz zgodę na wykorzystywanie baz danych przez właścicieli
maxmodels.pl i foto-modelki.pl? To są w rozumieniu ustawy o prawach

Nie są.
Kolega proponuje wyszukiwarkę..
A taki mechanizm opiera się na tym , co ktoś przed nim zamieścił.
Pozdro Marcin

Data: 2009-10-03 06:53:51
Autor: Marcin Debowski
On 2009-10-02, dagon0@vp.pl <dagon0@vp.pl> wrote:
A masz zgodę na wykorzystywanie baz danych przez właścicieli
maxmodels.pl i foto-modelki.pl? To są w rozumieniu ustawy o prawach
autorskich utwory objęte ochroną.
Nie są.

Utwory zdecydowanie są. Przeważa opinia, że samo hotlinkowanie już PA narusza a tu widzę, że są fizyczne kopie. Poza tym może tu być naruszenie Ustawy o Ochronie Baz Danych i czyn nieuczciwej konkurencji. I ja bym się na google nie oglądał - mają pewnie lepszych prawników niż autor wyszukiwarki, serwery poza EU a i tak ciągłe prawne kłopoty z naruszaniem PA. --
Marcin

Modeler.pl - wyszukiwarka modelek