Modeler.pl - wyszukiwarka modelek

Data: 2009-10-02 17:09:49
Autor: AndrzejSki
Modeler.pl - wyszukiwarka modelek
Dnia Fri, 02 Oct 2009 11:04:09 +0200, Szczepan napisał(a):

To co robisz jest nielegalne i narusza prawa autorskie fotografów.
Będziesz miał duże problemy. Ja na razie robię zrzuty z Twojej strony do
wykorzystania przez odpowiednie służby. Nie zostawiasz poza tym możliwości
wysłania Ci jakiejkolwiek informacji oficjalnej, bo nie podaleś na stronie
adresu kontaktowego.
--
Andrzej Skibicki

Data: 2009-10-02 20:11:37
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Wynajmij odrazu ruskich i wyrwij chwasta!

Data: 2009-10-03 02:07:44
Autor:
Do d... aktu nie ma
Do d... aktu nie ma :(

Ja foce dla przyjemności, być może otworze DG ale żeby zaraz prawnikami?

Romek by sie ucieszył, 13 też są

--

Modeler.pl - wyszukiwarka modelek