Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądĂłw

Data: 2018-08-17 19:31:06
Autor: Lord Donald
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądĂłw
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów

"Berlin - miasto tak doświadczone przez totalitaryzm, globalny symbol wolności, nasz najbliższy sąsiad - już wielokrotnie okazywał Polakom swoja? solidarność w trudnych czasach. I tym razem liczymy na Wasza? obecność i wsparcie".

#Berlin #nazizm #Niemcy #IIwojnaświatowa

Anja Rubik wzywa Niemców do obrony polskich sądów. Paliła w Berlinie świeczki i zachęcała do

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/350004-anja-rubik-wzywa-niemcow-do-obrony-polskich-sadow-palila-w-berlinie-swieczki-i-zachecala-do-udzialu-w-protestach-zdjecia

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38996240_1780538211993374_8399927605351940096_n.jpg?_nc_cat=0&oh=1e93b9bb2d397bb767d4540b7ef35e1c&oe=5C07CC61

Data: 2018-08-17 19:03:52
Autor: khanula
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów
Patczpan piękna kobieta i mądra.
Ale zapomniałeś dodać czy Twoim zdaniem dobrze zrobiła,
opowiadając się za obroną Konstytucji w Polsce.

Data: 2018-08-18 06:26:33
Autor: Zenek Kapelinder
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów
Z konska szczeka faktycznie piekna. Taka madra jak ladne.

Data: 2018-08-17 19:35:17
Autor: Ciemny Lud
UB-ecka FAŁSZYWKA - "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pl70op$17u3$1gioia.aioe.org...

Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów

Ma takie prawo i gie ci do tego UB-eku!

CL

Data: 2018-08-18 16:38:39
Autor: Lord Donald
W dniu 17.08.2018 o 19:35, Ciemny Lud pisze:
[...]

Srajdak, ty masz rzeczywiście problem. Tam u fryca w niewoli całkowicie pozbawiłeś się resztek godności. Prawo ty masz u Niemca prosić go o te swoje uprawnione obywatelstwo, o którym tu tak piszesz jako akt łaski. Masz prawo wypierdalać z kraju i tu nie wracać, mamy cię w dupie po prostu. Ale nie masz prawa prosić fryca o to aby napadł na nasz kraj, bo wtedy staniesz się zdradziecką gnidą i to wtedy my mamy prawo ci ujebać za to łeb. W sumie jakby zrobił to obywatel USA, to co wy uważacie że macie prawo robić, to by już gnił w pierdlu w Guantanamo. Takie jest prawo, zdrajców się karze, bez znaczenia czy jesteś nic znaczącym śmierdzielem srajdaczkiem, czy pociotkiem jak ona. Prosto można ją nazwać szwabska dziwka, której się wydaje, że mogą jej Polacy naskoczyć, mimo, że nawołuje do zbrojnej interwencji obcego państwa na nasz kraj. PiSuary, żeczywiście miękkie cipy są, nawet wasi POsrańcy zaraz by jej napierdolili pałami, jak by jej nie zlikwidowali, jak by ona tak działała szkodząc krajowi za ich rządów, a to nie było w ich interesie. A jak znamy ich rządy top pałki nie żałowali na Polaków, ZOMO mogło by im pozazdrościć.

Data: 2018-08-18 20:59:47
Autor: Ciemny Lud
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pl9b1e$kv2$1gioia.aioe.org...
[...]

Jesteś starcze chory psychicznie. Fobia niemiecka przeżarła ci mózg. Ile razy ci stary durniu mam tłumaczyć, że nie mam nic wspólnego z gnidą który podszywa się pod mój alias? Dociera ty stary psycholu?

CL

Data: 2018-08-19 10:27:18
Autor: Ciemny Lud
UB-ecka FAŁSZYWKA - Re: Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów
W dniu 18.08.2018 o 20:59, Ciemny Lud pisze:
[...]

Przestań się polaczku podszywać po de mnie! Jak z powrotem nasze Niemcy przywrócą za rok u was rządy PO, to zrobimy z takimi obsranymi polaczkami jak ty porządek.

CL

Data: 2018-08-19 10:34:44
Autor: Ciemny Lud
W dniu 18.08.2018 o 16:38, Lord Donald pisze:
[...]

Pierdolony psycholu lordziku posrany polaczku. Wasze miejsce jest u niemieckiego Pana w niewoli. Jaki kraj polaczkowata gnido? Abyśmy mogli zdradzić jakiś kraj to najpierw musiał by istnieć. Te kilka lat co wam dały komuchy po II wojnie światowej to nie żaden kraj. Zawsze to byliście w niewoli u niemieckiego Pana. Nawet w okresie międzywojennym to tylko wyło wasze co ukradliście Litwinom i Ukraińcom jako kresy wschodnie, a reszta nadal niemiecka. Obejrzyj sobie mapy posrany lordziku. Wy nie macie kraju, posrane Polaczki. Wy jak cyganie wiecznie na obczyźnie w niewoli u niemieckiego Pana. Nawet żydzi mają więcej niż wy, chociaż ich miejsce w krematoriach. My nic nie zdradzamy tylko przywracamy odwieczny porządek. Tyle waszego posrany lordziku, komory dla takich jak ty i niewola dla reszty. Bez niemieckiego Pana za głupi jesteście polaczki aby istnieć.

CL

Data: 2018-08-17 20:41:39
Autor: A. Filip
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądĂłw [Targowica 2.0]
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
> [...]

obecność i wsparcie".

#Berlin #nazizm #Niemcy #IIwojnaświatowa

Anja Rubik wzywa Niemców do obrony polskich sądów. Paliła w Berlinie

Caryca Angela pomoże kontynuatorom tradycji obrońców polskiej demokracji
szlacheckiej "z niewielką zagraniczną pomocą"?  Oni demokracje
szlachecką na chwile obronili, ale pacjentce Polsce się zmarło.

Twoje priorytety świadczą o tobie.

--
A. Filip

Data: 2018-08-18 09:39:10
Autor: Ciemny Lud
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów [filip wspomina caryce Katarzyne]

A coś na temat?

CL

Data: 2018-08-18 03:52:44
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów [filip wspomina caryce Katarzyne]
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Rosyjscy naukowcy odkryli nerw łączący oko z dupą.
https://youtu.be/Epq7h15wiTs

Data: 2018-08-18 21:01:35
Autor: Ciemny Lud
nerw Franka Zyto
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com>
napisał w wiadomości
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Rosyjscy naukowcy odkryli nerw łączący oko z dupą.
https://youtu.be/Epq7h15wiTs

Skoro odkryli u cienie to wychodzi na to żeś kacap.

CL

Data: 2018-08-18 07:37:11
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów [filip wspomina caryce Katarzyne]
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Tak mi sie nawinęło, mr.Hadacz. Czyli w internetach nic nie ginie:)
Najlepsze chwile TW Matki:)
https://youtu.be/cCJVaMzXB4E?t=17s

Data: 2018-08-18 20:48:00
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:7fdc7b3f-e9bb-4058-ae1a-c8c238671abagooglegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Tak mi sie nawinęło, mr.Hadacz.

Masz cos do powiedzenia w tym temacie? Jak nie to spadaj na drzewo!

CL

Data: 2018-08-18 21:07:06
Autor: u2
W dniu 18.08.2018 o 20:48, Ciemny Lud pisze:
[...]

te piździak

Rubik chce karać śmiercią niepokornych Polaków ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-18 21:10:43
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> Masz cos do powiedzenia w tym temacie? Jak nie to spadaj na drzewo!

CL

te piździak

Rubik chce karać śmiercią niepokornych Polaków ?

W O  N   P I J A CZ Y N O !!

CL

Data: 2018-08-18 21:14:22
Autor: u2
W dniu 18.08.2018 o 21:10, Ciemny Lud pisze:
te piździak

Rubik chce karać śmiercią niepokornych Polaków ?

W O  N   P I J A CZ Y N O !!

CL

czyli ty piździak śmiertelny wróg Polski, pamiętaj żydo-ubecki gnoju, że od teraz nie ma dla ciebie spokoju:)))))

Data: 2018-08-19 09:03:24
Autor: Ciemny Lud
napruty jak u2
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]