Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądĂłw [Targowica 2.0]

Data: 2018-08-17 20:41:39
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
G> Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów

"Berlin - miasto tak doświadczone przez totalitaryzm, globalny symbol
wolności, nasz najbliższy sąsiad - już wielokrotnie okazywał Polakom
swoja? solidarność w trudnych czasach. I tym razem liczymy na Wasza?
obecność i wsparcie".

#Berlin #nazizm #Niemcy #IIwojnaświatowa

Anja Rubik wzywa Niemców do obrony polskich sądów. Paliła w Berlinie
świeczki i zachęcała do

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/350004-anja-rubik-wzywa-niemcow-do-obrony-polskich-sadow-palila-w-berlinie-swieczki-i-zachecala-do-udzialu-w-protestach-zdjecia

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/38996240_1780538211993374_8399927605351940096_n.jpg?_nc_cat=0&oh=1e93b9bb2d397bb767d4540b7ef35e1c&oe=5C07CC61

Caryca Angela pomoże kontynuatorom tradycji obrońców polskiej demokracji
szlacheckiej "z niewielką zagraniczną pomocą"?  Oni demokracje
szlachecką na chwile obronili, ale pacjentce Polsce się zmarło.

Twoje priorytety świadczą o tobie.

--
A. Filip

Data: 2018-08-18 09:39:10
Autor: Ciemny Lud
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów [filip wspomina caryce Katarzyne]

A coś na temat?

CL

Data: 2018-08-18 03:52:44
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów [filip wspomina caryce Katarzyne]
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Rosyjscy naukowcy odkryli nerw łączący oko z dupą.
https://youtu.be/Epq7h15wiTs

Data: 2018-08-18 21:01:35
Autor: Ciemny Lud
nerw Franka Zyto
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com>
napisał w wiadomości
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Rosyjscy naukowcy odkryli nerw łączący oko z dupą.
https://youtu.be/Epq7h15wiTs

Skoro odkryli u cienie to wychodzi na to żeś kacap.

CL

Data: 2018-08-18 07:37:11
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądów [filip wspomina caryce Katarzyne]
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Tak mi sie nawinęło, mr.Hadacz. Czyli w internetach nic nie ginie:)
Najlepsze chwile TW Matki:)
https://youtu.be/cCJVaMzXB4E?t=17s

Data: 2018-08-18 20:48:00
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:7fdc7b3f-e9bb-4058-ae1a-c8c238671abagooglegroups.com...
użytkownik Ciemny Lud napisał:

A coś na temat?

CL

Tak mi sie nawinęło, mr.Hadacz.

Masz cos do powiedzenia w tym temacie? Jak nie to spadaj na drzewo!

CL

Data: 2018-08-18 21:07:06
Autor: u2
W dniu 18.08.2018 o 20:48, Ciemny Lud pisze:
[...]

te piździak

Rubik chce karać śmiercią niepokornych Polaków ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-18 21:10:43
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> Masz cos do powiedzenia w tym temacie? Jak nie to spadaj na drzewo!

CL

te piździak

Rubik chce karać śmiercią niepokornych Polaków ?

W O  N   P I J A CZ Y N O !!

CL

Data: 2018-08-18 21:14:22
Autor: u2
W dniu 18.08.2018 o 21:10, Ciemny Lud pisze:
te piździak

Rubik chce karać śmiercią niepokornych Polaków ?

W O  N   P I J A CZ Y N O !!

CL

czyli ty piździak śmiertelny wróg Polski, pamiętaj żydo-ubecki gnoju, że od teraz nie ma dla ciebie spokoju:)))))

Data: 2018-08-19 09:03:24
Autor: Ciemny Lud
napruty jak u2
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

W O N  P I J A CZ Y N O !!

CL

Modelka Anja Rubik wezwała Niemców do pomocy w obronie sądĂłw [Targowica 2.0]