Modem E173U-2 i Play Fresh

Data: 2012-01-05 09:54:12
Autor: Radosław Saniewski
Modem E173U-2 i Play Fresh
W dniu 03.01.2012 23:20, SDD pisze:
Witam

Nabyłem niedawno modem Huawei E173U-2.... - zakup nie do końca trafiony,
gdyż nie chce on poki co wspolpracowac z moim routerem 3G a nigdzie nie
moge dorwac do niego swiezego softu... - to raz.

Próbowałeś?:
http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.html

--
pzdr,
Radziel

Data: 2012-01-05 12:19:55
Autor: SDD
Modem E173U-2 i Play Fresh

Użytkownik "Radosław Saniewski" <saniewski@rsi.com.pl> napisał w wiadomości news:je3ofk$4em$1inews.gazeta.pl...

http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.html

W modemie tym jest juz wgrane oprogramowanie wlasnie o takim najwyzszym numerze.
Ni emoge natomiast nigdzie znalezc oprogramowania do mojego Routera Zalip WMQ137AM - to znaczy niby znajduje jakies z 2010 roku, co do ktorego nie wiejm, czy obsluguje ten modem ale z kolei nie moge gdzies go wgrac (unallowable upgrade file).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-01-05 13:27:51
Autor: SDD
Modem E173U-2 i Play Fresh

[...]

Hmmm - przywrocilem do tego typowo plejowego z 264 na koncu i jest OK... - dzieki za wskazowke.

Teraz tylko przydalby sie nowy soft do mojego routerka 3G...

Pozdrawiam
SDD

Modem E173U-2 i Play Fresh