Modem GSM innej sieci

Data: 2011-05-20 22:35:37
Autor: Karol MARCHEWKA
Modem GSM innej sieci
Internet mam z Play, ale pękła mi obudowa do modemu i postanowiłem kupić nowy - mój wybór padł na Huawei 1752 z Orange bez Sim-locka.

Internet na nowym modemie chodzi cacy, ale nie podoba mi się jedna rzecz - otóż po odpaleniu kompa modem usilnie chce instalować oprogramowanie Orangowe. Jak się tego pozbyć...

Ponadto komputer wyraźnie więcej czasu potrzebuje na "złapanie sieci" Playowej z Orangowego modemu - a i to nie zawsze mu się udaje. Dodam, że karta SIM jest OK bo na starym (tym pękniętym) modemie chodzi bez najmniejszych zastrzeżeń.

Karol

Data: 2011-05-21 00:31:26
Autor: Waldek Godel
Modem GSM innej sieci
Dnia Fri, 20 May 2011 22:35:37 +0200, Karol MARCHEWKA napisał(a):

[...]

Wgrać na kartę pamięci niebrandowane oprogramowanie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2011-05-21 13:58:53
Autor: Karol MARCHEWKA
Modem GSM innej sieci
W dniu 2011-05-21 01:31, Waldek Godel pisze:

Wgrać na kartę pamięci niebrandowane oprogramowanie.

Chętnie - tylko, że w modemie nie mam karty pamięci, a tych orangowych plików z modemu nie można usun±ć - sformatować.

Karol

Data: 2011-05-21 13:14:30
Autor: Waldek Godel
Modem GSM innej sieci
Dnia Sat, 21 May 2011 13:58:53 +0200, Karol MARCHEWKA napisał(a):

Chętnie - tylko, że w modemie nie mam karty pamięci, a tych orangowych plików z modemu nie można usun±ć - sformatować.

Jest pamięć flash, nie znam na pamięć wszystkich modeli, czasem jest to
karta microUSB, czasem wbudowana pamięć jak w memory sticku.
Na pewno jest widoczna zanim zostanie zainstalowany sterownik, czasem jest
read-only do czasu użycia odpowiedniego programu.

Ale zawsze wystarczy kilkadziesi±t sekund, żeby znaleĽć sposób, wystarczy
nie być leniem!!!

http://3g-modem.wetpaint.com/page/debranding+Huawei+USB+modems

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-