Modem Play (wada fabryczna?)

Data: 2011-01-17 13:21:36
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
Witam,

Od pół roku mam modem Play.

Zasięg super, wszystko super (mieszkam na Ursynowie), ale miesi±c temu
modem padł. Zdarza się, komputer go przestał widzieć.

Pojechałem do serwisu, super, wymienili mi na "nowy". Teraz ł±czy się
co 10-ty raz i jest czuły nawet nato, czy się blisko siedzi czy nie.

Znajomi przywieĽli mi swój (identyczny zestaw). Nawet wymieniłem na
wszelki wypadek kartę. Poprostu ten egzemplarz tak ma.

Wybieram się znowu do serwisu, ale znajomi mnie uprzedzili, że
serwisant może mi wciskać, że to kwestia zasięgu (jeszcze raz, zero
problemów z zasięgiem na poprzednim modemie i zero problemów z
zasięgiem na modemie znajomych).

Co mam powiedzieć w serwisie, żeby tam 50 razy nie jeĽdzić i żeby nie
próbowali mi wciskać (delikatnie mówi±c) kitu jak młodemu?

Kto¶ mi powiedział, że to może być wadliwa fabrycznie sztuka, która
już wcze¶niej komu¶ się nie podobała i ja j± dostałem jako niby now±.

Co o tym s±dzicie?

Dziękuję i pozdrawiam,

Tomek

Data: 2011-01-17 23:57:45
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
On 01/17/2011 10:21 PM, Tomek wrote:
Witam,

Od pół roku mam modem Play.

Wybrałeś Play...

Co mam powiedzieć w serwisie, żeby tam 50 razy nie jeździć i żeby nie
próbowali mi wciskać (delikatnie mówiąc) kitu jak młodemu?

Udokumentować. (Chociażby - sprawdzić przed serwisem)

M.

Data: 2011-01-18 01:27:40
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 17 Sty, 23:57, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
<"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>
wrote:
On 01/17/2011 10:21 PM, Tomek wrote:> Witam,

> Od pół roku mam modem Play.

Wybrałe¶ Play...

> Co mam powiedzieć w serwisie, żeby tam 50 razy nie jeĽdzić i żeby nie
> próbowali mi wciskać (delikatnie mówi±c) kitu jak młodemu?

Udokumentować. (Chociażby - sprawdzić przed serwisem)

M.

Dziękuję za odpowiedĽ.

Pracowałem kiedy¶ (jako praktykant) w serwisie Kasprzaka. Klient
przynosił do nas magnetofon, który u nas działał, a u niego w domu
nie. Elektromagnes poruszaj±cy głowic± poprostu się wył±czał. To nie
była kwestia napięcia, bo napięcie trzymało i pr±d płyn±ł.

Na wszelki wypadek wymienili¶my mu cały mechanizm.

Założę się, że w tym serwisie maj± jaki¶ lokalny nadajnik, na którym
mój modemik będzie łapał jak lep na muchy i powiedz± mi, że szafa gra.

Pomóżcie kochani, bo mnie diabli wezm±.

Tomek

Data: 2011-01-18 10:38:39
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
On 01/18/2011 10:27 AM, Tomek wrote:
Co mam powiedzieć w serwisie, żeby tam 50 razy nie jeździć i żeby nie
próbowali mi wciskać (delikatnie mówiąc) kitu jak młodemu?

Udokumentować. (Chociażby - sprawdzić przed serwisem)

Dziękuję za odpowiedź.

Pracowałem kiedyś (jako praktykant) w serwisie Kasprzaka. Klient
przynosił do nas magnetofon, który u nas działał, a u niego w domu
nie. Elektromagnes poruszający głowicą poprostu się wyłączał. To nie
była kwestia napięcia, bo napięcie trzymało i prąd płynął.

Na wszelki wypadek wymieniliśmy mu cały mechanizm.

Założę się, że w tym serwisie mają jakiś lokalny nadajnik, na którym
mój modemik będzie łapał jak lep na muchy i powiedzą mi, że szafa gra.

Ta, jasne. BTSa mają w serwisie komórek własnego i sterowanego. Zaraz za fotelem demona Maxwella, przy szafeczce z perpetuum mobile.

M.

Data: 2011-01-18 03:27:41
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 10:38, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
wrote:

> [...]

> Założę się, że w tym serwisie maj± jaki¶ lokalny nadajnik, na którym
> mój modemik będzie łapał jak lep na muchy i powiedz± mi, że szafa gra.

Ta, jasne. BTSa maj± w serwisie komórek własnego i sterowanego. Zaraz za
fotelem demona Maxwella, przy szafeczce z perpetuum mobile.

M.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No ok, nie wiem jak to teraz wygl±da, ale jestem na bank pewien, że
tam to będzie działać.

No i co mam zrobić?

T.

Data: 2011-01-18 12:31:03
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
On 01/18/2011 12:27 PM, Tomek wrote:

[...]

- PokaĹĽ cytowany tekst -

No ok, nie wiem jak to teraz wyglÄ…da, ale jestem na bank pewien, ĹĽe
tam to będzie działać.

No i co mam zrobić?

Przynajmniej przetestować modem w okolicy serwisu (co powyżej już pisałem...)

M.

Data: 2011-01-18 04:28:20
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 12:31, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
wrote:

> [...]
> tam to będzie działać.

> No i co mam zrobić?

Przynajmniej przetestować modem w okolicy serwisu (co powyżej już

Tak zrobię, ale co jeżeli będzie działać?

T.

Data: 2011-01-18 18:14:19
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
wrote:
[...]

Może sprawdź? (i może jeszcze przycinaj cytaty w cywilizowany sposób, żeby nie trzeba było poprawiać...)

M.

Data: 2011-01-18 10:38:51
Autor: Pan Piskorz
Modem Play (wada fabryczna?)
W dniu 2011-01-18 10:27, Tomek pisze:
Pomóżcie kochani, bo mnie diabli wezm±.

To e176g czy inny?

P.

Data: 2011-01-18 03:45:42
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 10:38, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
W dniu 2011-01-18 10:27, Tomek pisze:

> Pomóżcie kochani, bo mnie diabli wezm±.

To e176g czy inny?

P.

E156. Nówka ;)

To ¶miać się, czy płakać?

T.

Data: 2011-01-18 13:21:16
Autor: Pan Piskorz
Modem Play (wada fabryczna?)
W dniu 2011-01-18 12:45, Tomek pisze:
To ¶miać się, czy płakać?

Używałem e176 i objaw miałem taki, że czasem komputer nie wykrywał modemu, modemow± pamięć masow± - tak.
Objaw był częstszy jak notebook pracował na baterii.
W domu zacz±łem podł±czać modem to aktywnego usb-huba i problem niewykrywania stał się bardzo, bardzo sporadyczny.

Obecny e173 nie stwarza problemów.
P.

Data: 2011-01-18 04:31:14
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 13:21, Pan Piskorz <pisko...@buziaczek.pl> wrote:
> [...]

W domu zacz±łem podł±czać modem to aktywnego usb-huba i problem
niewykrywania stał się bardzo, bardzo sporadyczny.

Mam 3 komputery w domu. Lapcia, nebooka i stacjonarny, a do tego
jeszcze sprawdzałem na kolegi lapciu. Na wszystkich jest to samo.
Muszę włożyć i wyj±ć jakie¶ 10 razy (a do tego najlepiej wyj¶ć z
pokoju) zanim się zaloguję.

Poproszę chłopaków o upgrade.

T.

Data: 2011-01-18 12:27:12
Autor: Dominik & Co
Modem Play (wada fabryczna?)
W dniu 18-01-2011 10:27, Tomek rzecze:

Założę się, że w tym serwisie maj± jaki¶ lokalny nadajnik, na którym
mój modemik będzie łapał jak lep na muchy i powiedz± mi, że szafa gra.

Ja, gdy wysyłałem z reklamacj± płytę główn±, po prostu nakręciłem
filmik wskazuj±cy, co nie gra i doł±czyłem CD z filmem do płyty.
Może po prostu tak zrób?

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)

Data: 2011-01-18 03:29:37
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 12:27, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagma...@com.invalid> wrote:
W dniu 18-01-2011 10:27, Tomek rzecze:

> Za o si , e w tym serwisie maj jaki lokalny nadajnik, na kt rym
> m j modemik b dzie apa jak lep na muchy i powiedz mi, e szafa gra.

Ja, gdy wysy a em z reklamacj p yt g wn , po prostu nakr ci em
filmik wskazuj cy, co nie gra i do czy em CD z filmem do p yty.
Mo e po prostu tak zr b?

--
Dominik (& k pany)
"Wszyscy chc naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabra ." (S.J. Lec)

Jeste¶ gigantem. Nie pomy¶lałem o tym.

Nie mam kamerki, ale tekst w rodzaju "czy mam to przynie¶ć nagrane na
video i chyba żartujecie, że tak" wygl±da dobrze :)))

T.

Data: 2011-01-18 12:31:35
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
On 01/18/2011 12:27 PM, Dominik & Co wrote:
W dniu 18-01-2011 10:27, Tomek rzecze:

Założę się, że w tym serwisie mają jakiś lokalny nadajnik, na którym
mój modemik będzie łapał jak lep na muchy i powiedzą mi, że szafa gra.

Ja, gdy wysyłałem z reklamacją płytę główną, po prostu nakręciłem
filmik wskazujący, co nie gra i dołączyłem CD z filmem do płyty.
MoĹĽe po prostu tak zrĂłb?

Wątkotwórca na 'udokumentuj' zareagował dość dziwnie...

M.

Data: 2011-01-18 03:49:46
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
wrote:
On 01/18/2011 12:27 PM, Dominik & Co wrote:> W dniu 18-01-2011 10:27, Tomek rzecze:

> Ja, gdy wysyłałem z reklamacj± płytę główn±, po prostu nakręciłem
> filmik wskazuj±cy, co nie gra i doł±czyłem CD z filmem do płyty.
> Może po prostu tak zrób?

W±tkotwórca na 'udokumentuj' zareagował do¶ć dziwnie...

M.

Nie mam kamery (nawet w telefonie). Ale wzmianka w serwisie o takiej
możliwo¶ci jest sensowna.

Dlaczego dziwnie?

T.

Data: 2011-01-18 11:51:40
Autor: Waldek Godel
Modem Play (wada fabryczna?)
Dnia Tue, 18 Jan 2011 03:49:46 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

Nie mam kamery (nawet w telefonie). Ale wzmianka w serwisie o takiej
możliwo¶ci jest sensowna.

Kolegów, znajomych, rodziny też oczywi¶cie nie masz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-01-18 04:33:27
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 12:51, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Wiem, że to jest dobry pomysł, żeby zrobić nagranie, ale chcę wybrać
najprostszy sposób.

Pój¶ć tam, siemanko, taka i taka sprawa, dzięki bardzo, do widzenia
(bez angażowania babci i dziadka :)

T.

Data: 2011-01-18 12:36:11
Autor: Waldek Godel
Modem Play (wada fabryczna?)
Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:33:27 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

Pój¶ć tam, siemanko, taka i taka sprawa, dzięki bardzo, do widzenia
(bez angażowania babci i dziadka :)

to zabierz komputer i zademonstruj

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

Data: 2011-01-18 04:42:14
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 13:36, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Tak zrobię, ale co jeżeli tam będzie działać?

To jest pytanie.

t.

Data: 2011-01-18 12:48:27
Autor: Waldek Godel
Modem Play (wada fabryczna?)
Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:42:14 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

Tak zrobię, ale co jeżeli tam będzie działać?

to będzie znaczyło, że nie jest uszkodzony.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-01-18 04:53:08
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 13:48, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz
Marketplace" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

O TO WŁA¦NIE CHODZI.

A mimo tego muszę go włożyć i wyj±ć conajmniej 10 razy, żeby zadziałał
(u mnie).

Czy mogę powiedzieć im co¶ m±drego i przekonuj±cego, żeby tam sto razy
nie jeĽdzić?

T.

Data: 2011-01-18 12:55:17
Autor: Waldek Godel
Modem Play (wada fabryczna?)
Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:53:08 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

A mimo tego muszę go włożyć i wyj±ć conajmniej 10 razy, żeby zadziałał
(u mnie).

Czy mogę powiedzieć im co¶ m±drego i przekonuj±cego, żeby tam sto razy
nie jeĽdzić?

może wystarczy sobie posprz±tać w komputerze?

PS. sygnaturki się wycina, cytaty się skraca.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

Data: 2011-01-18 05:17:29
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
Na trzech komputerach nie działa.

Na lapciu, na netbooku i stacjonarnym.

To jest to :(

T.

Data: 2011-01-18 15:03:33
Autor: pyton
Modem Play (wada fabryczna?)
Użytkownik "Tomek" <tomekwilski@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:eb28494a-d368-47ea-9d62-ae18b2e47cd2r40g2000prh.googlegroups.com...
Na trzech komputerach nie działa.

Na lapciu, na netbooku i stacjonarnym.

To jest to :(

Masz trzy komputery a nie stać cie na kamerkę? to może nakręć t± z lapcia albo netbucia

Data: 2011-01-18 12:31:55
Autor: Rafał Maszkowski
Modem Play (wada fabryczna?)
On Tue, 18 Jan 2011 11:51:40 +0000 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Dnia Tue, 18 Jan 2011 03:49:46 -0800 (PST), Tomek napisał(a):
Nie mam kamery (nawet w telefonie). Ale wzmianka w serwisie o takiej
możliwości jest sensowna.
Kolegów, znajomych, rodziny też oczywiście nie masz?

Przecież by nie trafił do Usenetu gdyby miał.

R.
--
TÄ… broniÄ… zabĂłjczÄ… sÄ… media, ktĂłre robiÄ… ludziom wodÄ™ z mĂłzgu. I tÄ… broniÄ…
   macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniĂłw WSKSiM)

Data: 2011-01-18 04:34:30
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 12:48, "pyton" <p...@on.no> wrote:
Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
<"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>
napisał w wiadomo¶cinews:ih3tmn$sic$2news.onet.pl...

> W±tkotwórca na 'udokumentuj' zareagował do¶ć dziwnie...

plejowcy tak maj±

Jak do końca umowy jeszcze raz co¶ się zwali, to spadam z tej sieci.

;)

Data: 2011-01-18 09:14:04
Autor: Maciej Muran
Modem Play (wada fabryczna?)
Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
Od pół roku mam modem Play.

Wybrałeś Play...

Dobrze, że nie wybrał ZTE MF636 w Plusie dla firm...

M.

Data: 2011-01-18 01:29:51
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 09:14, "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""

> Wybrałe¶ Play...

Dobrze, że nie wybrał ZTE MF636 w Plusie dla firm...

M.

Powiem im, ej, chłopacy, tylko nie każcie mi, żeby pożałował, że
kupiłem Playa.

I dodam, że pytałem na grupach i dowiedziałem się, że sztuka jest
sztuka jest fabryczne zwalona (bo jest).

T.

Data: 2011-01-18 12:41:26
Autor: J.F.
Modem Play (wada fabryczna?)
Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
On 01/17/2011 10:21 PM, Tomek wrote:
Od pół roku mam modem Play.
Wybrałeś Play...

A myslisz ze u innych bedzie lepiej ?

Co mam powiedzieć w serwisie, żeby tam 50 razy nie jeździć i żeby nie
próbowali mi wciskać (delikatnie mówiąc) kitu jak młodemu?

Udokumentować. (Chociażby - sprawdzić przed serwisem)

Co i jak - policjanta zaprosic zeby protokol podpisal ?

J.

Data: 2011-01-18 03:47:55
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 12:41, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> Udokumentować. (Chociażby - sprawdzić przed serwisem)

Co i jak - policjanta zaprosic zeby protokol podpisal ?

Uważam, że powinni wymienić bez gadania.

Moi znajomi (za moj± sugesti±) kupili sobie Playa i oczywi¶cie nie
mogli go uruchomić i oczywi¶cie trzeba było wymienić modem (z nowego
na nowy :)

T.

Data: 2011-01-18 12:50:48
Autor: pyton
Modem Play (wada fabryczna?)

Użytkownik "Tomek" <tomekwilski@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:08b8d7bb-77e1-4d5e-b36c-a892c0ada713y19g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

Moi znajomi (za moj± sugesti±) kupili sobie Playa i oczywi¶cie nie
mogli go uruchomić i oczywi¶cie trzeba było wymienić modem (z nowego

Już więcej cię nie posłuchaj±.
Skoro już sobie dyskutujemy:
jeszcze jedn± rzecz± idiotyczna w tej sieci, jest brak możliwo¶ci normalnego dzwonienia i smsowania z karty sim do internetu.
Zaraz oczywi¶cie pojawi się tu baran o nazwie joter, który udowodni że można to zrobić jakim¶ specjalnym telefonem sprowadzanym z Marsa i że to ekstra i tak powinno być w każdej sieci.

Data: 2011-01-18 04:36:12
Autor: Tomek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 18 Sty, 12:50, "pyton" <p...@on.no> wrote:
Użytkownik "Tomek" <tomekwil...@yahoo.com> napisał w wiadomo¶cinews:08b8d7bb-77e1-4d5e-b36c-a892c0ada713y19g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

Zaraz oczywi¶cie pojawi się tu baran o nazwie joter, który udowodni że
można to zrobić jakim¶ specjalnym telefonem sprowadzanym z Marsa i że to
ekstra i tak powinno być w każdej sieci.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A gdzie na Marsie jest ten sklep? Masz jaki¶ namiar? ;)

Data: 2011-01-18 18:16:54
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
UĹĽytkownik "Tomek"<tomekwil...@yahoo.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›cinews:08b8d7bb-77e1-4d5e-b36c-a892c0ada713y19g2000prb.googlegroups.com...
[...]

ĹĽeby nie
[...]

Moi znajomi (za moją sugestią) kupili sobie Playa i oczywiście nie
mogli go uruchomić i oczywiście trzeba było wymienić modem (z nowego
na nowy :)

Już więcej cię nie posłuchają.
Skoro juĹĽ sobie dyskutujemy:
jeszcze jedną rzeczą idiotyczna w tej sieci, jest brak możliwości
normalnego dzwonienia i smsowania z karty sim do internetu.
Zaraz oczywiście pojawi się tu baran o nazwie joter, który udowodni że
można to zrobić jakimś specjalnym telefonem sprowadzanym z Marsa i że to
ekstra i tak powinno być w każdej sieci.- Ukryj cytowany tekst -

- PokaĹĽ cytowany tekst -

A gdzie na Marsie jest ten sklep? Masz jakiĹ› namiar? ;)
Zaraz za netykietÄ….

M.

Data: 2011-01-18 13:34:03
Autor: qwerty
Modem Play (wada fabryczna?)
Użytkownik "pyton"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ih3ur1$45f$1@usenet.news.interia.pl...
Moi znajomi (za moj± sugesti±) kupili sobie Playa i oczywi¶cie nie
mogli go uruchomić i oczywi¶cie trzeba było wymienić modem (z nowego
na nowy :)

Już więcej cię nie posłuchaj±.

Dlaczego?

Data: 2011-01-18 18:19:27
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Modem Play (wada fabryczna?)
On 01/18/2011 12:41 PM, J.F. wrote:
[...]

Jakkolwiek. Jakoś nigdy serwis nie robił mi problemu kiedy dostawali przyzwoity zapis błędnego zachowania sprzętu...
(to bywał log tekstowy, bywały zdjęcia, bywała denonstracja na żywo...)

M.

Data: 2011-01-19 07:05:03
Autor: Maciek
Modem Play (wada fabryczna?)
On 17 Sty, 22:21, Tomek <tomekwil...@yahoo.com> wrote:

Pojechałem do serwisu, super, wymienili mi na "nowy". Teraz ł±czy się
co 10-ty raz

Zapoznaj sie z http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=70285
Dotyczy to co prawda innego modemu ale da Ci to inne spojrzenie na...
także własny komputer ;)

M.

Modem Play (wada fabryczna?)