Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie

Data: 2010-02-01 10:18:36
Autor: Tomek
Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie
mea pisze:
Przyszło mi do głowy rozwiązanie polegające na zrezygnowaniu
z korzystania z Neostrady z LiveBoxem i kupieniu modemu
pod USB. Korzystałabym przy pomocy takiego modemu
z Internetu w domu na komputerze stacjonarnym oraz
zabierałabym go razem z laptopem żeby korzystać
z Internetu poza domem.

Żeby "poza domem" mieć gdzie włożyć wtyczkę modemu neostradowego, to musi na tamtej linii być usługa neostrada. To nie modem telefoniczny dialupowy, który możesz wetknąć w każde gniazdko i zadziała. A jeśli już tam jest jakiś dostęp do internetu, to może nie potrzebujesz swojego modemu.

Data: 2010-02-01 15:28:41
Autor: mea
[...]

Tomek:
Żeby "poza domem" mieć gdzie włożyć wtyczkę modemu neostradowego, ...
A możesz napisać gdzie informuję o zamarze użycia wtyczki modemu
neostradowego ???
Wręcz przeciwnie, rozważam rezygnację z Neostrady i zakup modemu !!!

BETON:
tak sie nie da w neostradzie
A czy ja pytam o taką możliwość w neostradzie ???

To bardzo miłe, że ktoś jest tak uprzejmy i odpowiada na zamieszczony news,
ale błagam, CZYTAJCIE CO PYTAJĄCY PISZE!!!

Pozdrawiam
mea

Data: 2010-02-01 15:49:02
Autor: Marcin Kocur
Osoba mea napisała na pl.comp.pecet:

To bardzo miłe, że ktoś jest tak uprzejmy i odpowiada na zamieszczony
news, ale błagam, CZYTAJCIE CO PYTAJĄCY PISZE!!!

Tym sposobem nie prosi się o pomoc...

Tomek podał już ci Internet mobilny Netii, więc całkiem nie na temat nie
było.

Z mojej strony dodam, że ostatnio przeglądałem oferty dostępu
bezprzewodowego i powiem, że to zależy co chcesz osiągnąć i gdzie
mieszkasz. W sumie niezależnie od tego gdzie mieszkasz, możesz pożegnać
się ze strzelankami przez Internet, bo ping będziesz miał 80ms przy
dobrych wiatrach. Podobnie ze ściąganiem dużej ilości danych, bo limity
to teraz ~7GB (multimo w 3G i 2G po sieci Centertela, bez CMDA).

A przy okazji NTG.

Marcin Kocur

Data: 2010-02-02 11:19:12
Autor: Jacek Maciejewski
Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie
Dnia Mon, 1 Feb 2010 15:28:41 +0100, mea napisał(a):

i zakup modemu !!!

Słowem "modem" określa się obecnie takie mnóstwo całkiem różnych urządzeń
że doprawdy mogłabyś sprecyzować o co ci chodzi. Większość czytających twój
post doznaje konfuzji nie bardzo wiedząc o co ci chodzi.
--
Jacek

Modem USB do Internetu na stacjonarnym i na laptopie