Modem USB z LTE?

Data: 2014-05-16 15:01:29
Autor: Maseł
Modem USB z LTE?
W dniu 2014-05-16 01:03, Pszemol pisze:> Kupić już można jakieś modemy USB z LTE do Orange.pl?

Pszemol - wracaj do kraju!!! Skladnia ci sie poprzestawiala i nie wiem, czy pytasz, czy oznajmiasz :-)

Pozdro

Maseł

Data: 2014-05-16 13:07:56
Autor: Pszemol
Modem USB z LTE?
"Maseł" <mmasel@poczta.onet.pl> wrote in message news:c5e12cfe2efbea532ee6d293fdd9612cmasel.cs.put.poznan.pl...
W dniu 2014-05-16 01:03, Pszemol pisze:
Kupić już można jakieś modemy USB z LTE do Orange.pl?

Pszemol - wracaj do kraju!!! Skladnia ci sie poprzestawiala i nie wiem, czy pytasz, czy oznajmiasz :-)

:-) Pytajnik na końcu zdania powinien być dobrą wskazówką...

Data: 2014-05-16 20:19:59
Autor: Ianus
Modem USB z LTE?

Pytajnik na końcu zdania powinien być dobrą wskazówką...

Można kupić pewnie tak już. Kropka na końcu zdania powinna wystarczyć. Kolejność słów nie ma znaczenia.

JS

Data: 2014-05-16 17:29:44
Autor: Pszemol
Modem USB z LTE?
"Ianus" <ianusUSUN@op.pl> wrote in message news:537656d5$0$2155$65785112news.neostrada.pl...
Pytajnik na końcu zdania powinien być dobrą wskazówką...

Można kupić pewnie tak już.
Kropka na końcu zdania powinna wystarczyć. Kolejność słów nie ma znaczenia.

Znasz markę/model?

Modem USB z LTE?