Modem huawei e1752

1 Data: Marzec 23 2010 21:27:59
Autor: Andrew
Modem huawei e1752
Witam
Kupiłem modem Huawei E1754 i mam problem z zainstalowaniem go na komputerze
z systemem Windows 2000 Sp4.
W specyfikacji jest informacja, że modem instaluje się na w/w systemie.
Udałem się nawet po pomoc do sklepu w którym zakupiłem modem  i informatyk
wgrał mi sterowniki modemu do Win 2k, niestety w dalszym ciągu nie udaje mi
się zainstalować modem. Próbowałem nawet zainstalować do "ręcznie" czyli
Panel sterowania - Dodaj sprzęt - Dodaj nowe urządzenie - Zainstaluj sprzęt,
który wybiorę ręcznie - Modemy  a następnie wskazanie Folderu w którym
znajdują się sterowniki do modemu i po wybraniu pliku i zatwierdzeniu OK w
oknie nie ma urządzenia. Jaka może być przyczyna że Win 2000 nie rozpoznaje
modemu?
Sformatowałem dysk i zainstalowałem na próbę Win xp i modem jest
automatycznie rozpoznawany i poprawnie instalowane są sterowniki. Modem
działa. Jednak na tym komputerze musi być Windows 2000 ponieważ mam na niego
licencję, nie chcę ponosić dodatkowych kosztów na zakup nowej licencji.
Bardzo proszę o pomoc
Andrzej

2 Data: Marzec 23 2010 22:48:30
Autor: Animka
Re: Modem huawei e1752
W dniu 2010-03-23 21:27, Andrew pisze:
[...]

Jeśli Win 2k to Win 2000 i jesli Ci zainstalowano prawidłowe sterowniki to modem powinien działać.
Poszukaj w sieci dobrych sterowników do tego modemu.
Zobacz tu:
http://drivers-free-download.com/drivers-modem-huawei-e-1754-driver-download/

--
animka

3 Data: Marzec 24 2010 21:48:08
Autor: Andrew
Re: Modem huawei e1752

[...]

Niestety na podanej stronie nie potrafię znaleźć sterowników do huawei na
win 2000, szukałem już w wielu miejscach lecz bezskutecznie.
Nie rozumiem dlaczego nawet ręczna próba wykrycia i instalacji modemu jest
nie możliwa na win 2000.

Andrzej

Modem huawei e1752