Modem i internet na kartę za FREE

Data: 2011-11-02 17:25:20
Autor: Piotr M
Modem i internet na kartę za FREE
Właśnie złożyłem wniosek. Za otwarcie rachunku dają modem i internet z  Playa za free. Przeczytałem regulamin i sedno jest w tym, aby w pierwszych  14 dniach aktywności rachunku, saldo było nie mniejsze jak 1400zł  dziennie. No i trezba mieć konto min 12 mcy. A tak to wszystko zero zł,  przelewy do wszystkich, wydanie karty, obsługa karty (min 1 operacja musi  być w miesiącu), wypłaty z bankomatów Euronet, prowadzenie rachunku.

Także jak ktoś potrzebuje modem to jest okazja :)
https://www.dbnet24.pl/otworz-konto/

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

Data: 2011-11-03 02:41:21
Autor: Titus Atomicus
Modem i internet na kartę za FREE
In article <op.v4bukis713q3bq@piotr-komputer.home>,
 "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

[...]

A nie ma innych haczykow?

I czy latwo sie od nich wypisac?

I jaki to modem, bo na zdjeciu widac tylko ze HUWAEI.

TA

Data: 2011-11-03 02:48:00
Autor: astro
Modem i internet na kartę za FREE
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote in
I czy latwo sie od nich wypisac?

"Nalezy utrzymac otwarte konto osobiste przez 12 miesiecy od zakonczenia
promocji (czyli do 16 stycznia 2013) Uwaga: wczesniejsze zamkniecie rachunku uprawnia Bank do zadania zwrotu
kosztow nagrody, czyli 125 PLN"
http://jdtech.pl/2011/11/darmowy-internet-darmowy-modem-darmowe-konto-ii.html

I jaki to modem, bo na zdjeciu widac tylko ze HUWAEI.

Huawei E173u-2
Dziala z bezplatnym internetem od Aero2.
http://aero2.pl/bdi.html
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-11-04 11:46:00
Autor: Jakub Danecki
astro wrote:
"Nalezy utrzymac otwarte konto osobiste przez 12 miesiecy [...]

http://jdtech.pl/2011/11/darmowy-internet-darmowy-modem-darmowe-konto-ii.html

W poprzedniej, październikowej edycji nie było tego wymogu - link do
opisu i dyskusji na powyższej stronie.

> I jaki to modem, bo na zdjeciu widac tylko ze HUWAEI.
Huawei E173u-2
Dziala z bezplatnym internetem od Aero2.
http://aero2.pl/bdi.html

Ale nie działa bez problemu. Informacje... znów powyżej :)

Jakub

Modem i internet na kartę za FREE