Modem i operator - jaki wybrać i na co zwracać uwagę

Data: 2009-03-12 00:20:35
Autor: Paweł
Modem i operator - jaki wybrać i na co zwracać uwagę
Witam wszystkich

Musze w przeciagu 2 tygodni przejsc na neta bezprzewodowego i moj wybor padl na Play(na karte).Chyba zadem inny operator nie oferuje w tej kasie takich warunkow? a moze sie myle. Jesli tak, to takze doradźcie jakiegos innego operatora.
Moj lapek nieposiada zadnego wbudowanego modemu UMTS, wiec musze cos dokupic i teraz problem jest taki, ze nie wiem jaki modem jest sensowny, na jakie parametry mam zwracac uwage i co wogole obsluguje wyzej wspomniany Play. Mowie od razu, ze jesli chodzi o net przez operatorow komorkowych, to jestem prawie zielony, wiec jesli mozna, to mowcie dosc prostym jezykiem. A moze jest jakas stronka na ktorej jest wszystko przystepnie wyjasnione?

Pozdrawiam
Paweł

Modem i operator - jaki wybrać i na co zwracać uwagę