Modem (na SIM) do laptopa.

Data: 2011-06-28 07:08:47
Autor: THX
Modem (na SIM) do laptopa.
Jaki lepiej:
Na PCMCIA, na Express Card, na USB ?
Przy USB zwykle mam wrażenie, że czymś potrącę i wyłamię, ale z kolei wydaje się najbardziej uniwersalny (i na przedłużaczu 5 m mozna np. za okno wystawić jakby co).
THX

Data: 2011-06-28 10:59:48
Autor: VSS
Modem (na SIM) do laptopa.
W wiadomości:iubulv$sq6$1@inews.gazeta.pl,
 THX <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> nastukał:
[...]

ja wsadziłem modem pod klawiaturę, d630 ma odpowiednie gniazdo, miejsce na karte sim pod baterią i dwie anteny w ramce panelu lcd. działa zdecydowanie lepeij niż modemy usb i pcmcia.

--
VSS

Modem (na SIM) do laptopa.