Modem w laptopie Dell DW5550

Data: 2012-03-17 01:21:51
Autor: BAREK
Modem w laptopie Dell DW5550
W dniu 2012-03-16 10:21, BAREK pisze:
Witam,
Czy jeśli laptop della(Vostro V131) ma wbudowany modem GSM jak w
temacie, to można w nim uruchomić GPS?

Bartek

no to skoro już ustalone, że może moje pytanie nie było tak do końca gupie i naiwne, to może ktoś mi wytłumaczy;
-od czego zaleĹĽy aktywowanie funkcji GPS?
-bo, mimo tego, ĹĽe nawet w opisie w pomocy do Dell Mobile Broadband Manager jest napisane, ĹĽe GPS jest, to jednak u mnie ikonki GPS nie ma...

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2012-03-26 10:55:38
Autor: Leszek K.
Modem w laptopie Dell DW5550
Dnia Sat, 17 Mar 2012 01:21:51 +0100, BAREK napisał(a):

-bo, mimo tego, że nawet w opisie w pomocy do Dell Mobile Broadband Manager jest napisane, że GPS jest, to jednak u mnie ikonki GPS nie ma...

Pozdrawiam,
Bartek

Żeby pokazała sie jaka¶ ikonka musisz zainstalować jaki¶ program do tego
GPS-a. Może jak±¶ nawigację? --

Modem w laptopie Dell DW5550