Modem w netooku - wbudowany czy na usb

Data: 2011-05-12 09:14:46
Autor: VSS
Modem w netooku - wbudowany czy na usb
W wiadomości:4dca957f$1$2505$65785112@news.neostrada.pl,
Berlad <Nosacky@wp.pl> nastukał:
Zastanawiam sie nad zakupem netbooka.
CZy macie jakies doswiadczenia przy uzywaniu modemu 3g na usb albo
wbudowanego do komputera?
Do tej pory uzywam na usb i nie mam zastrzezen.

ja mammoem w zwykłym kompie dell d630 i różnica jest taka,że w ramce ekranu mam anteny które zdecydowanie lepiej pracują niz antena w modemie usb. są dwie osobne anteny: od gsm i umts. w netbooku powinny byc też takie anteny. poza tym nienawidze jak mi cos z komputera wystaje. miałem modemy na usb i pcmcia i ten w kompie pracuje najlepiej. to globetrotter który zgłasza się w systemie jako karta sieciowa a nie jako modem wiec możesz z tym zrobić o wiele więcej niż z modemem usb.

--
VSS

Modem w netooku - wbudowany czy na usb