Modemo do Aero2

Data: 2012-08-30 12:06:25
Autor: tyran
Modemo do Aero2
Witam

Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do Aero2
w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Pzdr.

--
tyran

Data: 2012-08-30 11:24:22
Autor: Lisciasty
Modemo do Aero2
On 30 Sie, 12:06, tyran <trele.mol...@op.pl> wrote:
Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do Aero2
w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Możesz zdradzić jak długo czekałeś na mail z zamówieniem po
wypełnieniu wniosku?

Pzdr.
L.

Data: 2012-08-30 22:56:00
Autor: Jawi
Modemo do Aero2
W dniu 2012-08-30 20:24, Lisciasty pisze:
[...]

mój znajomy czeka 40 dni jak do tej pory, ja byłem osobiście załatwić

Data: 2012-08-31 08:02:27
Autor: tyran
Modemo do Aero2
On Thu, 30 Aug 2012 11:24:22 -0700 (PDT)
Lisciasty <lisciasty@post.pl> wrote:

> [...]
> Aero2 w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Możesz zdradzić jak długo czekałeś na mail z zamówieniem po

hehehe .. wyslalem dopiero w tym tygodniu .. wg harmonogramu na
stronie poczekam 2 miesiace ;)

--
tyran

Data: 2012-09-02 08:54:22
Autor: nom
Modemo do Aero2

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120831080227.8c78bd78f54e64eb61a14ac8op.pl...

hehehe .. wyslalem dopiero w tym tygodniu .. wg harmonogramu na
stronie poczekam 2 miesiace ;)

Ja osobiście czekałem 40min. Modem Huawei E3131s-2 z Playa działa bardzo dobrze, testowałem na Viscie i XP. Nie trzeba używac programiku Play do łączenia, wystarczy skonfigurować zwykłe połączenie telefoniczne w XP czy Viście, wtedy sam wznawia przerwane połączenie po 60min. :-)

Data: 2012-08-30 12:24:33
Autor: Q
Modemo do Aero2
Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do Aero2
w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Wybor w zasadzie ogranicza sie jedynie do Huawei E3131s-2 (aka E3131).

Data: 2012-08-31 08:05:30
Autor: tyran
Modemo do Aero2
On Thu, 30 Aug 2012 12:24:33 +0200
"Q" <no@spam.org> wrote:

> Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do
> Aero2 w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Wybor w zasadzie ogranicza sie jedynie do Huawei E3131s-2 (aka
E3131).

No wlasnie chyba ten kupie. Na stronie
(http://jdtech.pl/2011/09/aero2-jak-wybrac-modem-do-bezplatnego-internetu.html)
po opisie wyglada najlepiej.

--
tyran

Data: 2012-08-30 14:26:20
Autor: lEh
Modemo do Aero2
W dniu 2012-08-30 12:06, tyran pisze:
Witam

Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do Aero2
w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Pzdr.

Mam i testowalem takie e160e , k3565-z ,mf100 z o2 ,k3805 wszyskie chodzą bez problemu ; syn kupił e3131 i tez zadowolony

Data: 2012-08-31 15:20:56
Autor: Andrzej Libiszewski
Modemo do Aero2
W dniu 2012-08-30 12:06, tyran pisze:
Witam

Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do Aero2
w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Nokia CS-15 działa ok.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Modemo do Aero2