Modemo do Aero2

Data: 2012-08-30 11:24:22
Autor: Lisciasty
Modemo do Aero2
On 30 Sie, 12:06, tyran <trele.mol...@op.pl> wrote:
Do uzytkownikow Aero2 .. jaki modem byscie polecili na USB do Aero2
w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Możesz zdradzić jak długo czekałeś na mail z zamówieniem po
wypełnieniu wniosku?

Pzdr.
L.

Data: 2012-08-30 22:56:00
Autor: Jawi
Modemo do Aero2
W dniu 2012-08-30 20:24, Lisciasty pisze:
[...]

mój znajomy czeka 40 dni jak do tej pory, ja byłem osobiście załatwić

Data: 2012-08-31 08:02:27
Autor: tyran
Modemo do Aero2
On Thu, 30 Aug 2012 11:24:22 -0700 (PDT)
Lisciasty <lisciasty@post.pl> wrote:

> [...]
> Aero2 w przyzwoitej cenie (max 150, 200zl)?

Możesz zdradzić jak długo czekałeś na mail z zamówieniem po

hehehe .. wyslalem dopiero w tym tygodniu .. wg harmonogramu na
stronie poczekam 2 miesiace ;)

--
tyran

Data: 2012-09-02 08:54:22
Autor: nom
Modemo do Aero2

Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości news:20120831080227.8c78bd78f54e64eb61a14ac8op.pl...

hehehe .. wyslalem dopiero w tym tygodniu .. wg harmonogramu na
stronie poczekam 2 miesiace ;)

Ja osobiście czekałem 40min. Modem Huawei E3131s-2 z Playa działa bardzo dobrze, testowałem na Viscie i XP. Nie trzeba używac programiku Play do łączenia, wystarczy skonfigurować zwykłe połączenie telefoniczne w XP czy Viście, wtedy sam wznawia przerwane połączenie po 60min. :-)

Modemo do Aero2