Moderacja?

Data: 2014-07-09 12:32:59
Autor: Marcin N
Moderacja?
W dniu 2014-07-09 12:28, Ilkenau pisze:
Zadałem pytanie o OC. Post usunięto. Moderacja?

Tak. Jest tu trzech ostrych moderatorów.
Ledwo co¶ się napisze - to znika.

Ewentualnie masz czytnik ustawiony tak, że przeczytane posty ci "gasn±".

--
MN

Data: 2014-07-09 12:47:20
Autor: Ilkenau
Moderacja?
Dnia Wed, 09 Jul 2014 12:32:59 +0200, Marcin N
<marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał:

Ewentualnie masz czytnik ustawiony tak, że przeczytane posty ci "gasn±".

Obawiam się że w±tpię. Niewidzialna ręka Rankomatu mnie dosięgła.

--    Pozdr. _/_/_/_/
Ilkenau _/_/_/_/_/
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2014-07-09 10:52:02
Autor: AZ
Moderacja?
On 2014-07-09, Ilkenau <ilkenauX@gmail.com> wrote:

Ewentualnie masz czytnik ustawiony tak, ĹĽe przeczytane posty ci "gasnÄ…".

Obawiam się że wątpię. Niewidzialna ręka Rankomatu mnie dosięgła.

Putin kasuje.

PS. Ja tam widze Twoj post.
--
Artur