Moderator simplusa sam tworzy komentarze?

Data: 2009-03-20 19:45:42
Autor: X
Moderator simplusa sam tworzy komentarze?
Oceńcie sami, trochę to tak wygląda...
http://www.simplus.pl/v.do?idx=1026084#komentarze

Od 2 dni chyba jest to samo, nie pojawiają się nowe komentarze, bo chyba większość jest negatywnych. Z tym co zrobili z pakietami internetowymi i brakiem pakietów minut do Plusa i stacjonarnych to woła o pomstę do nieba !!!

Data: 2009-03-20 22:50:16
Autor: Błażej
Dnia Fri, 20 Mar 2009 19:45:42 +0100, X napisał(a):

[...]

Napisałem komentarz 2 dni temu i do tej pory się nie pojawił. Oczywiście
negatywny komentarz.
--
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2009-03-20 16:21:16
Autor: piotrcichowicz
Moderator simplusa sam tworzy komentarze?
Potwierdzam. Też opisałem ich "rewolucyjną" taryfę. Mój post NIE
POJAWIŁ się!

Data: 2009-03-22 07:49:30
Autor: arek
On 20 Mar, 19:45, X <ro...@o2.pl> wrote:
Z tym co zrobili z pakietami internetowymi i
brakiem pakietów minut do Plusa i stacjonarnych to woła o pomstę do
nieba !!!

Myslisz, ze niebo interesuje sie Twoimi opiniami
na temat czyjegos widzimisie przy ustalaniu
co i jak sprzedaje?

Nie podoba, nie kupuj. :)

Data: 2009-03-22 13:57:54
Autor: AL
X pisze:
[...]

tak jest niestety na wiekszosci stronach, gdzie komentarze sa moderowane przed ich pojawieniem.

Troche politycznie - ale to samo pojawia sie na stronach organizacji politycznych - np. PiS - jak komentarz niegatywny i wprost pokaujacy prawde, to sie go wycina.
Tak tylko to w BRoP

--
pozdr
Adam (AL)

Moderator simplusa sam tworzy komentarze?