Modernizacja do RACK

Data: 2009-10-30 20:18:11
Autor: Kajetan
Modernizacja do RACK
Użytkownik "orcio" <orcio@NOSPAMinteria.pl> napisał w wiadomości news:hcfdk0$2ov$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam
Planuję modernizację sprzętu w małej sieci (15-20 użytkowników) Mam miejsce na szafkę RACK 19" wiszącą o głębokości 40cm. Do szafy ma wejść UPS, Serwer, 2x switch 16. UPS APC znalazłem na tą głębokość switch też się zmieści co do serwerów to nowe teraz są robione na 1-2U za to bardzo głębokie czy jest sens sie gimnastykować i szukać czegoś co się zmieści czy wstawić tower? Czy urządzenia przystosowane do szaf RACK mają jakąś przewagę nad "wolno stojącymi"? niektóre serwery IBM miały chyba możliwość instalowania jako rack a były jako tower.

Większość markowych serwerów ma możliwość instalacji lub konwersji do racka. Są też obudowy ATX i EATX które się zmieszczą w płytkiej szafie, ale IMHO to bez sensu zwłaszcza jeśli szafa jest przykręcona a nie stojąca.

Modernizacja do RACK