Modernizacja kompa

Data: 2009-07-02 15:48:22
Autor: raker
Modernizacja kompa
Witam, jestem posiadaczem płyty głównej GA-M55plus-S3G.
Nie jest ona już najnowszej generacji ale w jej manualu znalazłem informację że obsługuje procesory Socket AM2 for AMD AthlonTM 64 FX / AthlonTM 64 X2 Dual-Core /
AthlonTM 64 / SempronTM.
To znaczy że płyta obsłuży każdy procesor z tej rodziny? niezależnie od prędkości taktowania czy jest może jeszcze jakiś parametr na który należy zwrócić uwagę?
Tak samo ona posiada zintegrowaną kartę graficzną ale napewno można podłączyć inną np. na port PCIE16?
Z pamięcią RAM podobnie. Dowolna pamięć maksymalnie do 16giga DDR II  taktowana maksymalnie na 800Mhz?

W ogóle uważacie że opłaca się jeszcze modernizować komputer na takiej płycie?

Pozdrawiam
Raker

Data: 2009-07-02 17:31:42
Autor: JMM
Modernizacja kompa
Dnia Thu, 02 Jul 2009 15:48:22 +0200, "raker"
<rakerWYTNIJTO@poczta.onet.pl> w wiadomości

http://www.gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-m55plus-s3g_10.html

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

Modernizacja kompa