Modernizacja sprzętu

Data: 2011-10-14 15:32:19
Autor: Jacek Maciejewski
Modernizacja sprzętu
Dnia Fri, 14 Oct 2011 13:41:18 +0200, Vince napisał(a):

Po primo: jaki byłby najmocniejszy procek pod Socket 370 i ile to ewentualnie mogłoby kosztować?

1000 albo 1400MHz w zależnosci od chipsetu. Kosztują grosze ale trudno już
dostać.
--
Jacek

Data: 2011-10-14 16:10:52
Autor: Vince
Modernizacja sprzętu
1000 albo 1400MHz w zależnosci od chipsetu. Kosztują grosze ale trudno już
dostać.

Ok. A w drugiej kwestii? Gdzie można dostać sterowniki do karty CREATIVE Tech `94 (oznaczenie na chipsecie CT1745A). Dodam, iż robie to koledze na prawdę z dobrego serca, bo z tego co widzę nawet na stronie producenta nie ma wzmianki o tego rodzaju sprzęcie. Próbowałem trochę pogooglać, ale wyskakują mi jakieś dziwne stronki (hiszpańskie, chińskie, etc.) i wolałbym jeśli już pobieram jakiś sterownik to przynajmniej z w miarę pewnego źródła.

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-10-14 16:54:15
Autor: Krzysztof Kucharski
Modernizacja sprzętu

Użytkownik "Vince" <wujek_dobra_radaNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:j79ftb$ira$1news.task.gda.pl...

[...]
[...]

Ejże? Po wklepaniu frazy CT1745A +driver +dowload guglarka wypluła parę tysięcy linków. Klikasz na pierwszy i masz. ZTCW - ta karta to klon SB. Można spróbowaj "pojechać" na windowsowych driverach do SB16.

Krzysztof Kucharski

Data: 2011-10-14 17:15:15
Autor: Vituniu
Modernizacja sprzętu
Ejże? Po wklepaniu frazy CT1745A +driver +dowload guglarka
wypluła parę tysięcy linków.

Tyle tylko, ze CT1745A to scalak miksera... Rownie dobrze
mozna sobie szukac driverow do grafiki podajac googlarce nazwe
producenta kondensatorow na niej umieszczonych... :/

Klikasz na pierwszy i masz. ZTCW - ta karta to
klon SB. Można spróbowaj "pojechać" na windowsowych
driverach do SB16.

Warto sprobowac tych WDM, zwlaszcza, ze innych zdaje sie nie ma.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-10-17 20:26:17
Autor: Remek
Modernizacja sprzętu
Użytkownik "Vince" napisał:

> 1000 albo 1400MHz w zależnosci od chipsetu. Kosztują grosze ale trudno już
> dostać.

Ok.

Zdaje się, że jeszcze wersja socketu ma znaczenie, no i BIOS. Nie bardzo
rozumiem o co Ci chodzi. Masz taką płytę, czy chcesz kupić? Jeśli chcesz kupić,
to jak najdalej od takich z chipsetem VIA.

Remek

Modernizacja sprzętu