Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-29 12:18:12
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.
# Zamknięcie w sobotę sześciu telewizji kablowych za to, że nie transmitowały przemówień prezydenta Hugo Chaveza, doprowadziło do zamieszek, w których zginęły trzy osoby, a wiele, w tym policjanci, jest rannych.
Burzliwe protesty głównie młodych ludzi trwają od soboty w Caracas, Meridzie i innych miastach. Ustawa medialna zobowiązuje telewizje do transmitowania przemówień prezydenta.
Ostatnią naziemną telewizję niezależną RCTV Chavez zamknął dwa lata temu i wtedy też wybuchły masowe protesty, które doprowadziły do porażki prezydenta w referendum, w którym usiłował ustanowić swe konstytucyjne jedynowładztwo. Od tego czasu RCTV nadawała przez kabel. W sobotę rząd zgasił jej sygnał wraz z pięcioma innymi niewielkimi stacjami.
A w ubiegłym tygodniu parlament uchwalił nowe prawo pozwalające na wywłaszczanie przez rząd wszystkich firm za względu na "interes społeczny". Zaraz potem rząd wywłaszczył za rzekomą spekulację dużą francusko-kolumbijską sieć handlową.
Atak na media i ofensywa nacjonalizacyjna to część kampanii Chaveza przed wrześniowymi wyborami parlamentarnymi. Po raz pierwszy od kilku lat jego popularność wyraźnie spada - w 2009 r. gospodarka skurczyła się od 3 proc, a inflacja przekracza 20 proc. Opozycja stworzyła wspólny front, żeby w wyborach odebrać Chavezowi parlament. Prezydent wezwał zwolenników do "bezwzględnej lojalności wobec ludu" i "rozgromienia cherlaków", jak nazywa sprzeciwiających się jego "boliwariańskiej rewolucji socjalistycznej XXI wieku". "Bo jak wygrają, dopadną mnie!" - wołał Chavez na jednym z ostatnich wieców. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hmjk3

--
stevep

Data: 2010-01-29 13:17:48
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 12:18, cirrus pisze:
# Zamknięcie w sobotę sześciu telewizji kablowych za to, że nie
transmitowały przemówień prezydenta Hugo Chaveza,

Nie za nietransmitowanie czegoś tylko za sianie kapitalistycznej propagandy. Jest to posunięcie jak najbardziej słuszne.

Data: 2010-01-29 05:46:07
Autor: zbig
Módlcie sie do Chaveza.
On 29 Sty, 13:17, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie za nietransmitowanie czegoś tylko za sianie kapitalistycznej
propagandy. Jest to posunięcie jak najbardziej słuszne.
 Ponawiam propozycję zakładu. Jestem gotów postawić każde pieniądze,
ze za te i inne słuszne posunięcia naród wenezuelski wcześniej czy
później urżnie mu łeb.

Data: 2010-01-29 14:54:47
Autor: raff
Módlcie sie do Chaveza.
zbig pisze:
[...]

późto "niej urżnie mu łeb.

Wtedy jadrys powie ze to "interwencja kapitalistow, jankesow".

R.

Data: 2010-01-29 15:57:08
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 14:46, zbig pisze:
[...]

Nie podejmuje zakładu. Też nie wróżę Chavezowi długiego życia. Jankesi nie mogą sobie pozwolić żeby ktoś taki jak Chavez istniał na świecie. Podobnie było z takim jednym Serbskim patriotą, "Arkanem". Ustrzelił go jankeski snajper a zostało rozgłoszone ze zginął w porachunkach gangsterskich. A "Arkan" mógł spokojnie zostać nawet prezydentem Serbii. Niestety posiadał jedna zasadniczą wadę - nienawidził podobnie jak Chavez jankeskiego imperializmu.

Data: 2010-01-29 18:02:31
Autor: raff
Módlcie sie do Chaveza.
[...]

"patriotą" Dobre sobie. To byl morderca, ludobojca.

R.

Data: 2010-01-29 19:49:35
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 18:02, raff pisze:
[...]

Arkan nikogo nie mordował. Wiesz raff, byłem kiedyś przypadkowym widzem spotkania "Arkana" z przechodniami na rynku. Ten facet miał taki dar przekonywania że o mało sam nie wstąpiłem do jego oddziałów.

Data: 2010-01-29 20:10:22
Autor: raff
Módlcie sie do Chaveza.
[...]

Na pewno. Dla Serbow byl bohaterem, dla Bosniakow i Chorwatow mordercą.

Ty, jako Serbofil nie mozesz gadac inaczej.

R.

Data: 2010-01-30 00:09:42
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 20:10, raff pisze:

[...]

Ty raff chyba sobie nie zdajesz sprawy o co toczyła się ta wojna domowa w Jugosławii? Zapewniam cie że to nie Serbowie byli agresorami.

To że lubię Serbów nic nie zmienia. Fakty mówią za siebie. - Pod Belgradem jest kilkusettysięczne tymczasowe miasto w którym zamieszkują Serbowie wyrzuceni z Chorwacji, Bośni czy ze Słowenii.  Z kolei nie zanotowano zadnego przypadku wypędzenia kogokolwiek z terenów Serbii.

Data: 2010-01-30 05:10:14
Autor: raff
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 13:22:01
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 22:45:55
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-31 14:13:07
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-31 20:51:19
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-02-01 09:32:26
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-02-02 19:56:30
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-02-01 09:32, cirrus pisze:

W dniu 2010-01-30 13:22, cirrus pisze:

[...]

Raczej uciekli przed gniewem ludzi, ktorych prześladowali.

Twoja łatwowierność mnie przeraża, Stefan.. Ty uwierzysz w każdą bzdurę
która ci zaserwuje propaganda.

Zdecydowanie mówisz o sobie.

Ja wierzę tylko w to co widziałem na własne oczy.

To Che też widziałeś, tudzież Marksa i Lenina?

Wystarczy mi widzieć tłumy wielbiące Guevarę.

Data: 2010-01-30 13:20:21
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 22:44:18
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-31 14:12:32
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-31 20:53:43
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-02-01 09:34:02
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-02-02 19:55:57
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-02-01 09:34, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości

W dniu 2010-01-31 14:12, cirrus pisze:

Każdy kto chwyci za karabin w obronie swoich prześladowanych rodaków
jest dla mnie bohaterem i patriotą.. I zasługuje na najwyższe uznanie.
A dlaczego nie wkleiłeś nic o męczeńskiej śmierci "Arkana"? O tym jak
kapitaliści ukradli mu pieniądze które miał ulokowane w ich bankach. I o
tym jak trzy razy jego klub nie został dopuszczony do europejskich
rozgrywek pucharowych?

Bo śmieci mnie niespecjalnie interesują.

A co cię interesuje Stefan? Tylko podwyżka płacy za twórczość na psp?

Och jadrys nie bądź świnia podaj, gdzie płacą za pisaninę na psp i dają
podwyżki?

To ja się ciebie pytam.. a zresztą nie, - na pewno nie będę pracował na jakiegoś kapitalistę.

Data: 2010-01-29 16:56:21
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6bc03e6f-e9da-4611-88ae-1280e098a06fa32g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Eee, to chory człowiek, lepsze będzie wariatkowo.

--
stevep

Data: 2010-01-29 13:35:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Módlcie sie do Chaveza.

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Nie za nietransmitowanie czegoś tylko za sianie kapitalistycznej
propagandy. Jest to posunięcie jak najbardziej słuszne.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  Zwolennik cenzury prewencyjnej korzysta bezczelnie z faktu,
  ze tu takiej brak i nikt nie zamknie mu parszywej geby komucha.

  AR

Data: 2010-01-29 16:02:03
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 13:35, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Nie jestem zwolennikiem cenzury, Austriaku. Jednak uważam że media nie służące dobru swojego kraju a interesom zagranicy powinny być zamykane bez żadnych skrupułów..

Data: 2010-01-29 07:40:36
Autor: Hans Kloss
Módlcie sie do Chaveza.

Jadrys napisał(a):
Nie jestem zwolennikiem cenzury, Austriaku. Jednak uważam że media nie
służące dobru swojego kraju a interesom zagranicy powinny być zamykane
bez żadnych skrupułów..

A kto i NA JAKIEJ PODSTAWIE ma decydować które media służą dobru kraju
a które nie? Otóż w interesie kraju Wenezuela jest jak najszybsze
pozbycie się politycznego oszusta chaveza i jest zupełnie obojętne czy
będzie to zgodne z interesami "zagranicy" czy z nimi sprzeczne- dla
przecietnego obywatela Wenezueli ważne jest jedynie aby stało się to
jak najszybciej.
J-23

Data: 2010-01-29 19:47:24
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 16:40, Hans Kloss pisze:

Jadrys napisał(a):

[...]

A chociażby takie które krytykują wybrane legalnie przez obywateli rządy  i przywódców danych krajów. Chyba przyznasz Hans że sprawy wewnętrzne  to nie sprawa mediów które maja mocodawców za granicą. To pachnie normalnym sabotażem.

Mylisz się - zdecydowana większość Wenezuelczyków wręcz kocha Chaveza za to co no robi.

Data: 2010-01-30 13:14:49
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 21:18:33
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-31 14:15:32
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 13:54:06
Autor: Hans Kloss
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 23:15:15
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-29 16:14:25
Autor: Prawusek
Módlcie sie do Chaveza.

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hjut9l$njd$1news.onet.pl...
> [...]

Nie jestem zwolennikiem cenzury, Austriaku. Jednak uważam że media nie
służące dobru swojego kraju a interesom zagranicy powinny być zamykane

Słusznie - takie GWno na przykład.

Data: 2010-01-29 16:55:02
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjujlk$l9t$1news.onet.pl...
[...]

To nienadawanie przemowień Chaveza jest kapitalistyczną propagandą?

--
stevep

Data: 2010-01-29 19:50:35
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.
W dniu 2010-01-29 16:55, cirrus pisze:
[...]

Trochę realizmu Stefan.. Na pewno nie za to zostały zamknięte te stacje.

Data: 2010-01-30 13:24:12
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-30 22:46:36
Autor: Jadrys
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-31 14:14:37
Autor: cirrus
Módlcie sie do Chaveza.

Data: 2010-01-29 15:04:26
Autor: Klin
Módlcie się do Chaveza
Użytkownik cirrus napisał:

    Wstydzisz się, że cytujesz "wyborczą"?
    Czy też boisz się,  że nikt by tego nie czytał,
    i stąd ten kamuflaż.

        http://tiny.pl/hmjk3

Data: 2010-01-29 16:57:55
Autor: cirrus
Módlcie się do Chaveza
Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hjuqil$440$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cirrus napisał:
    Wstydzisz się, że cytujesz "wyborczą"?
    Czy też boisz się,  że nikt by tego nie czytał,
    i stąd ten kamuflaż.
        http://tiny.pl/hmjk3

Może dla ciebie skracanie przydługich adresów to wyższa matematyka, tak jak przeczytanie dowolnego tekstu ze zrozumieniem.

--
stevep

Módlcie sie do Chaveza.