Modle sie za Madonne

Data: 2009-07-07 12:09:48
Autor: magdaverakosiorek
Modle sie za Madonne
Modle sie zeby to dziecko szatana nie przyjezdzalo do Polski, niech
Maryja Krolowa Polski razem z Panem Prezydentem sprawia by jej stopa
nie stanela na polskiej ziemi.

Data: 2009-07-07 22:04:09
Autor: jadrys
Modle sie za Madonne
magdaverakosiorek pisze:
Modle sie zeby to dziecko szatana nie przyjezdzalo do Polski, niech
Maryja Krolowa Polski razem z Panem Prezydentem sprawia by jej stopa
nie stanela na polskiej ziemi.

Radziłbym się pomodlić o rozumek dla siebie.

Data: 2009-07-08 02:29:54
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Modle sie za Madonne
jadrys wrote:

magdaverakosiorek pisze:
Modle sie zeby to dziecko szatana nie przyjezdzalo do Polski, niech
Maryja Krolowa Polski razem z Panem Prezydentem sprawia by jej stopa
nie stanela na polskiej ziemi.

Radziłbym się pomodlić o rozumek dla siebie.

Nie daj się nabrać, przecież to z daleka ¶mierdzi chitr± ironi±. ;)
Niemniej zgadzam się, że modlitwa o rozumek, choćby taki tyciutki, w tym
przypadku gor±co wskazana.
--
Pit

Data: 2009-07-08 08:38:08
Autor: zbig
Modle sie za Madonne

Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:23564157-0fe6-4972-bc3e-83b763cf8661v37g2000prg.googlegroups.com...
Modle sie zeby to dziecko szatana nie przyjezdzalo do Polski, niech
Maryja Krolowa Polski razem z Panem Prezydentem sprawia by jej stopa
nie stanela na polskiej ziemi.
To szatan ma dzieci?

Data: 2009-07-08 14:45:45
Autor: jesuss
Modle sie za Madonne

[...]

A rób sobie co chcesz! Twe modlitwy poga tak, jak JPII modlitwy za cudowne jego ocalenie 2 kwietnia 2005 roku, ponoc ponad miliarda wiernych. Zamiast faryzejskiego spektaklu, mozesz po prostu nie ogladac Madonny, tak jak ja nie chodze do kosciola od 30 lat. Miej ja w d... jak ja mam swiety, powszechny i apostolski. Nawiasem mówiac, pewno równiez nie bede ogladal Madonny, a przeszkadza mi ona mniej, niz Krk w Polsce, który nie dosc, ze nas oglupia, to jeszcze za to placimy od 5 - 8 miliardów zlotych rocznie (zobowiazania konkordatowe). Dobrze by bylo zeby, wrorem Madonny, kazdy placil za swych ulubienców,; ty za Krk w Polsce, a ci, którzy chca ogladac Madonne, za nia. W drugim przypadku zarobia wszyscy, w pierwszym, sredniowieczna banda!

Hejki

Modle sie za Madonne