Modli się pod figurą, a ....

Data: 2016-05-17 04:25:09
Autor: stevep
Modli się pod figurą, a ....
# Leszek Balcerowicz nie zostawia suchej nitki na PiS i rządzie. W ostrych  słowach komentuje poczynania władzy. Odniósł się także do religijności  premier Beaty Szydło...

Kiedy słucham wypowiedzi polityków PiS to myślę, że dla nich nie ma  granicy ośmieszenia. Siebie i Polski. Agencje ratingowe są jak termometry,  nie ma sensu ich atakować. To nie agencje ratingowe są zagrożeniem dla  Polski, tylko polityka PiS - ocenił Balcerowicz. #
Ze strony:
http://skroc.pl/39d44

--
stevep

Data: 2016-05-17 06:08:42
Autor: Ciemny Lód
Modli się pod figurą, a ....

Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yhk4z7hx77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Leszek Balcerowicz nie zostawia suchej nitki na PiS i rządzie. W ostrych
słowach komentuje poczynania władzy. Odniósł się także do religijności
premier Beaty Szydło...#

Afiszuje się z e swoim katolicyzmem,a  przecież "po czynach nie po słowach poznacie ich". Obłuda! Do teraz smiech mnie bierze kiedy widzę fotkę jak Beatki pojechały do Franciszka i jedna z nich zaintonowała psalm. Purpuraty sądzili, że to diabeł zerwał się z łańcucha! ;-)))

CL

Modli się pod figurą, a ....