Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek

Data: 2010-12-07 05:00:17
Autor: Duch Leszka
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
http://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU

Warto sobie przypomnieć.

Duch Leszka

Data: 2010-12-07 17:33:45
Autor: jacekplacek
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3DV2sedTLIRWU

Warto sobie przypomnie=E6.

Duch Leszka

IP Duch Leszka: 82.177.151.13
Pewnie, że warto - życie bez historii byłoby ubogie. Dlatego poczytaj swoje posty pisane jako "Duch Leszka" i "Kat Masonerii" - niezła lektura i obraz bezsilnej zawiści: http://tinyurl.com/2ww4bbf  - masoneria
http://tinyurl.com/37ru8ez - zmyślony wypadek i podszywanie pod innych.
A może by tak kolejne głosowanie? http://tinyurl.com/3aj58hd Na pewno jest tu coś dla miłośnika Ducha Leszka, niejakiego rc - "pl.rec.przeżyć na 20m" Miłej lektury :)

Data: 2010-12-07 18:23:46
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Na pewno jest tu coś dla miłośnika Ducha Leszka, niejakiego rc - "pl.rec.przeżyć na 20m" Miłej lektury :)

Zapewne celowo zgubiłeś informację że jako pierwszy miałem zastrzeżenia do takiej formu ataku, jaką wybrał "Duch Leszka".
Dlatego z przyjemnością mogę powiedzieć jesteś oszczerczą ...., Jerzy Urban mógł by chodzić do Ciebie na lekcje, gdybyś nie był tak koszmarnie głupi.

To u kogo szkolisz się na instruktora nurkowania ?
Powiedz z kogo będzie się robiło jaja.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 01:12:01
Autor: Raj
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
rc kiedy zrobisz OWD, bo myślę że Jacek mógłby służyć Tobie pomocą w
przygotowaniu się.
pozdrawiam
Raj

Data: 2010-12-08 10:06:18
Autor:
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
rc kiedy zrobisz OWD, bo my=B6l=EA =BFe Jacek m=F3g=B3by s=B3u=BFy=E6 Tobie=
 pomoc=B1 w
przygotowaniu si=EA.

Też musisz kłamać, jak Jacek Biernacki czy Paweł Poręba.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 12:45:30
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
>  pomoc=B1 w
> przygotowaniu si=EA.

Też musisz kłamać, jak Jacek Biernacki czy Paweł Poręba.

Baza Andrzeja Sali zwykle ma przerwę od Świąt Bożego Narodzenia do Świąt Wielkiej nocy. Jest to też okres dość zmiennej pogody na Zatoce, więc związany z Bazą Andrzeja - Paweł Poręba szkoli w tym czasie "gdzieś na śródlądziu". Jako Warszawiak najbliżej ma na Białe - miejsce gdzie jest kompresor, zadaszenia, mozliwość noclegów... Jak myślisz ryśku, jaki wpływ mają twoje napastliwe posty, na wybór miejsc do szkolenia dokonywany przez ludzi związanych z Pawłem, Żabą i całą obrażaną przez ciebie resztą? Jak chodzi o mnie i moich znajomych, to strzelacie z kurzątkowskim w nurków robiacych 100+ nurkowań rocznie - ostrożne szacunki kosztów dałem w innym wątku, bez uwzględnienia bicia flach(znienawidzonych przez was twinów, czyli koszt ładowania nie 1,5złx15l a 1,5złx24l), wiec kwoty rzędy 3-10tys zł i to tylko na przestrzeni kilku ostatnich tygodni. Strzelanie w Porębę, Żabę i innych instruktorów/trenerów tej klasy jest już bardziej konkretnym pierdolnięciem sobie w kolano - to raczej odstrzelenie sobie tego kolana, bo jak taki IT nie będzie przyjeżdżał do kurzątkowskiej bazy ze swoimi kursantam-instruktorami to i oni nie będą ryzykować waszych impertynencji. Ale te koszty was nie bolą, bo jesteście zbyt tępi, by je oszacować. Ale mam nadzieję, że nie brak wam inteligencji by oszacować straty, jakie wygeneruje wam utrata kolejnego IT wraz z jego otoczeniem - czym wam grozi zapowiadana właśnie przez rc - w kilku wątkach - próba wyśmiewania kolejnego IT. I nie ważne, czy pretekstem będzie moja osoba, czy nie - o tym każdy szybko zapomni. rc/kurzątkowski - zdajcie sobie w końcu sprawę, że Białe to tylko kwestia konformizmu i przy całych kosztach nurkowania, ludzi wali dołożenie kilku zł i zmiana trasy na Koparki, Zakrzówek, Bałtyk a w wielu przypadkach nawet Egipt. Swoją drogą, nie wiem po cholerę ja to wogóle piszę, bo odstrzelenie sobie sporej grupy całorocznych intensywnie nurkujących napaleńców nie świadczy o wszystkich klepkach pod dekielkiem...

Data: 2010-12-08 05:31:26
Autor: Duch Leszka
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Placek, ty się w ogóle zastanawiasz, jak piszesz?
Nie myślałeś (heh) o tym, żeby w końcu zerwać z prostytucją?

Duch Leszka, Nowa Kaledonia

Data: 2010-12-08 16:24:24
Autor: Włodek
Użytkownik "Duch Leszka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c2edf656-3f9e-4e64-ad0e-7bc4b6686e21@c17g2000prm.googlegroups.com...

[...]

Pisze ładnie, ma takie fajne kształtne pismo - to odpowiedź na "jak piszesz?"
Ważniejsze jest co pisze.

Nie wiem jak w Nowej Kaledonii ale w PL ludzie zwykle wybierają nóżkami gdzie chcą a gdzie nie chcą się znaleźć. W zasadzie to środowisko nurków jest dość zamożne i przejechanie kilku setek kilometrów na nurkowanie, w przyjaznym miejscu, nie stanowi żadnego problemu (np. niedawne rozmowy z warsztatowiczką, odbiorcą balastu uświadamia mi jak wielkie pieniądze ludzie potrafią inwestować dla własnej przyjemności). A wiem że atmosfera w bazie jest bardzo ważnym czynnikiem pracy nurkowych nóżek.
Ponieważ można przyjąć że JP to środowisko P. Poręby, T. Żabierka i kogoś jeszcze to można założyć że wie co pisze o nóżkach swoich kumpli i tego otoczenia.

Istotne jest to czy otoczenie PP, TŻ i kogoś jeszcze, uzna te napierdalanki sektowe na PP TŻ za atak Crazy Shark na swoich kumpli. Takie sugestie pojawiły się tu wielokrotnie.
Jeśli jednak tak uznają to na długie lata ubędzie Jackowi K. naprawdę wielu fanatycznych klientów dla których 100 nurkowań rocznie to norma, kasa jest środkiem do osiągania celów a jesień nie kończy sezonu wręcz przeciwnie!

Tak to widzę ze swojego małego grajdołu.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-08 09:16:45
Autor: Duch Leszka
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
Istotne jest to czy otoczenie PP, T i kogo jeszcze, uzna te napierdalanki
sektowe na PP T za atak Crazy Shark na swoich kumpli. Takie sugestie
pojawi y si tu wielokrotnie.
Je li jednak tak uznaj to na d ugie lata ub dzie Jackowi K. naprawd wielu
fanatycznych klient w dla kt rych 100 nurkowa rocznie to norma, kasa jest
rodkiem do osi gania cel w a jesie nie ko czy sezonu wr cz przeciwnie!

Tak to widz ze swojego ma ego grajdo u.

Włodek, a już ze trzy miesiące temu napisałem, że Duch Leszka to nie
jest Jacek K.
To naprawdę nie moja wina, że Poręba i jego kumple napierniczają w
niewłaściwego człowieka.
W przypadku Poręby to nawet nie o sugestie chodzi. On wyraźnie
przypisuje moje posty Jackowi K., chociaż nie ma ku temu żadnych
podstaw.
PP to taki głupek, który spośród internautów wybrał jednego na oślep,
i mu pieprznął.

CrazyShark jest bardzo w porządku. Ja nic nie mam przeciwko.

A moe posty to moja prywatna wojenka.

Duch Leszka

Data: 2010-12-08 15:42:17
Autor:
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Istotne jest to czy otoczenie PP, TŻ i kogoś jeszcze, uzna te napierdalanki sektowe na PP TŻ za atak Crazy Shark na swoich kumpli. Takie sugestie pojawiły się tu wielokrotnie.

To wymysł Pawła Poręby i Jacka Biernackiego.
Jaja z ekipy "IANTD Żabierek" robię ja, co nie przeszkadza ludziom chorym psychicznie przypirniczaniu też Jackowi Kurządkowskiemu. Człowiekowi który omija Pawła Porębę nie komentuje jego wpisów, za to Paweł Poręba manipuluje nagłówkiem żeby tylko JK przykopać. Czy tego nie wiesz czy udajesz że nie wiesz ?

[...]

Odpowiedz sobie czy IANTD się rozwija, czy są inni liderzy rynku, czy jezioro 30m jest w kręgu zainteresowań jaskiniowców i syfonów (nurków sturowanych).
Nie jest celem, jest dla innych nurków.
Poza tym kilka osób tam szkoli, nawet tacy którzy "opiekują się" Jackiem Biernackim.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 17:40:04
Autor: Włodek
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ido90p$o8e$1@inews.gazeta.pl...

[...]

To nie ma znaczenia kto co komu i dlaczego. Nikt w to nie będzie wnikał bo liczy się odbiór i to co grupy mówią i myślą bo pogadali przy okazji nurkowań. Ich wnioski dla nich są miarodajne.

[...]

Owszem rozwija się. A dlaczego nie miało by się rozwijać?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
czy są inni liderzy rynku,

W jakim sensie biznesowym czy innym?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
czy jezioro
30m jest w kręgu zainteresowań jaskiniowców i syfonów (nurków sturowanych).

Owszem takie jeziora są w zainteresowaniu i tych grup np ze względów logistycznych. Bo do wyjątków należą nurkowie którzy wyłącznie nurkują w jaskiniach lub wyłącznie poniżej 30 m. Większość ma bogaty wachlarz zainteresowań nurkowych w których jest miejsce na takie właśnie jeziora. Także do ćwiczeń różnych umiejętności do wykorzystania w bardziej zaawansowanych nurkowaniach.

Wiesz co się określa mianem nurkowań saturowanych i dlaczego?
Czy w tej definicji zmieszczą się nurkowie nawet bardzo głęboko nurkujący ale z gazem na grzbiecie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie jest celem, jest dla innych nurków.

Wg mojej oceny nurkowie mają zwykle różne zainteresowania w uprawianiu swojego hobby.
Poza tym kilka osób tam szkoli, nawet tacy którzy "opiekują się" Jackiem
Biernackim.

Nie mam pojęcia kto tam bywa bo nigdy tam nie byłem i nawet nie wiem kto taki opiekuje się JP przecież całkiem dorosłym człowiekiem?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
pozdrawiam rc

-- Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-08 18:26:22
Autor:
[...]

 Tak to dobra recezja kliki "IANTD Żabierek".

Odpowiedz sobie czy IANTD się rozwija,

Owszem rozwija się. A dlaczego nie miało by się rozwijać?

Sprawdź ilu instruktorów z IANTD przefarbowało się na inne organizacje.

W jakim sensie biznesowym czy innym?

Ilość instruktorów przybywająca w ciągu roku, ilość kretynów w tej grupie.

Wiesz co się określa mianem nurkowań saturowanych i dlaczego?
Czy w tej definicji zmieszczą się nurkowie nawet bardzo głęboko nurkujący ale z gazem na grzbiecie?

Oczywiście że nie, znam nurków saturowanych. Jeden jest też profesorem, drugi nurkował na 330m. Owszem to nie szturmowszyzna, tylko komercyjne działania dlatego nie bardzo jest znany w rekreacyjnym światku.

Nie mam pojęcia kto tam bywa bo nigdy tam nie byłem i nawet nie wiem kto taki opiekuje się JP przecież całkiem dorosłym człowiekiem?

Nie wiesz ? jaja sobie robisz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 20:19:28
Autor: Włodek
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idoike$s6p$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Rysiu każdy dorosły człowiek podejmuje decyzje w oparciu o jakieś przesłanki czasem środowiskowe dla innych mogące być niezbyt przyswajalne.

Odpowiedz sobie czy IANTD się rozwija,

Owszem rozwija się. A dlaczego nie miało by się rozwijać?

Sprawdź ilu instruktorów z IANTD przefarbowało się na inne organizacje.

Po co? Ja znam także takich którzy przefarbowali się na IANTD :-) Rysiu musiał bym także o sobie źle myśleć bo swego czasu poważnie rozważałem przystąpienie do IANTD a nawet byłem już umówiony na kurs tylko zdrowie spłatało figla. Potem już nie wróciłem do tematu z różnych przyczyn.

W jakim sensie biznesowym czy innym?

Ilość instruktorów przybywająca w ciągu roku, ilość kretynów w tej grupie.

Czyli u Ciebie występuje ciekawa sytuacja. Polegająca na tymże każdy instruktor w tej federacji to kretyn :-)

A widzisz i znowu się mylisz co do tego że tylko krowa nie zmienia poglądów :-)). Jedna z bardzo znanych postaci świata nurkowego dzisiaj po południu zwróciła się do mnie abym w zarysach przedstawił jej system szkolenia PADI :-) Osoba ta do niedawna miała podobne do Twoich poglądy na PADI co Ty na IANTD. Rysiu, świat się zmienia i nie jest taki zły jak go postrzegasz :-)

[...]

To nie chodzi o to czy znasz czy ja znam choć o ile pamiętam to jeden ze znanych mi ma w nagłówkach nurek saturowany. To chodzi o to że błędnie wprowadziłeś tą nazwę która, jak do tej pory, nie ma zastosowania w tej dziedzinie nurkowania o której tu rozmawiamy nawet w najśmielszych planach !

Nie mam pojęcia kto tam bywa bo nigdy tam nie byłem i nawet nie wiem kto
taki opiekuje się JP przecież całkiem dorosłym człowiekiem?

Nie wiesz ? jaja sobie robisz.

pozdrawiam rc

Nie, mówię całkiem poważnie. Wiem sporo o JP bo ostatnio się tu na zadupiu spotykam z nim nurkowo ale nie mam pojęcia kto jest jego opiekunem!? Bo znam znaczenie słowa "opiekun"  w odróżnieniu od np. ważnego słowa mentor (to drugie słowo ma zastosowanie w nurkowaniu na jego poziomie to pierwsze także ma zastosowanie w nurkowaniu ale dla nurków nie samodzielnych)
Nie mam także pojęcia kto na Białym nurkuje ale życzę Jackowi K jak największej ilości zadowolonych klientów.

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-12-08 21:05:50
Autor:
[...]

Czy możez zauważasz że piszę o odłamie "IANTD Żabierek".
To nie jest całość organizacji, o pozotałych nie ma tylu zabawnych informacji, porządnie szli do tego co mają. Nie opowiadali jakie to obiegi zamknięte są złe, po to żeby później opowiadać jakie to są bezpieczne, pod jego światłym kierownictwem i szkoleniem, o piłowaniu ich też się rozwodził, o lutowaniu kolejnych odbiorników pod detektory tlenu także. Jego forum padło, ale ciekawe kawałki na sektę są przeniesione.

> [...]

Czyli u Ciebie występuje ciekawa sytuacja. Polegająca na tymże każdy instruktor w tej federacji to kretyn :-)

Odróżnasz określenie "wszyscy", "prawie wszyscy", "skończona ilość", "kilku"
Pokaż w moim wpisie że mówię o wszystkich. Natomiast możesz sprawdzić w internecie "Grzesiu Reder szkolenia", zobaczysz jaki jełop wyskoczy.
Czyjego on jest chowu, wiesz ?

[...]

Czy myślisz że moje poglądy na PADI są lepsze niż na "IANTD Żabierek", czy PADI zrezygnowało z instruktora MM ?
Też trzyma gówno w klaserze.

[...]

Zupełnie celowo wprowadziłem taką nazwę, również takiego nurkowania.

np. ważnego słowa mentor

Mentor to był Panorama (jaja, nie zrozumiałe dla znakomitej większości obecnie fotografujących).
Nadal użyłbym słowa opiekun, mentor to oznacza rozwój z lekka ukierunkowywany.
Tyle że w tym wypadku to nie bardzo możliwa sytuacja, w rozsądnych czasie.
Jegomość bystry nie jest, no może jak woda w klozecie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 13:54:53
Autor:
[...]

Poręba sam nie rozumie zaleceń które ma w NOF, wyszła mordercza dekompresja i ubaw dla środowiska.
Żabierek mCCR instruktor po obejrzeniu sprżetu u kolegi.
Gość co zmienia poglądy jak chorągiewka.
Który musi kłamać żeby na chwilę osiągnąć przewagę w dyskusji.
Wiesz co to jest 40h na handsecie ?

Pięknych ludzi sobie znalazłeś jako wzorce moralne.

"Tomasz Zabierek napisał/a:
Po prostu dzialajaca maszyna jest bardzo bezpieczna a problemem jest
jedynie
zdrowy rozsadek nurkujacego.

To słyszymy dzisiaj.

A kiedyś nasz ekspert mówił tak:

Rebreathery nie są bezpieczne. Jeśli poziom bezpieczeństwa OC uważa
się za
akceptowalny, poziom SCR/CCR w tych samych kategoriach jest poniżej tego
progu.

oraz tak

Nie wmawiaj ludziom, że SCR czy cokolwiek związanego z rebreatherami
jest
bezpieczniejsze niż OC. OC ma ładną podstawowa zaletę - jeśli
oddychasz to
żyjesz i jak długo będziesz oddychał będziesz żył.

Obydwa cytaty są autorstwa Tomka Żabierka i pochodzą sprzed 3 lat.
Można je
znaleźć na nurkomanii. Przez te 3 lata w rebreatherach zmieniło się
niewiele, praktycznie nic, był ten sam inspiration, vision, megalodon i
słynna ze swej watpliwej jakosci elektronika juergensena.

No to teraz pytanie, co się przez ten czas zmieniło, że nagle stały
się
bezpieczne.

Robert Klein"

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 14:08:49
Autor: jacekplacek
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Pięknych ludzi sobie znalazłeś jako wzorce moralne.

Dla mnie jest istotne jak nurkuja i jak uczą nurkować a moje wzorce to absolutnie moja sprawa i nic ci głąbie do tego. Tyle, że nie o tym pisałem a ty jak zwykle nie zrozumiałeś. Chcieliście z kurzątkowskim osiagnąć cel - nikt ze środowiaska Poręba-Żabierek nie odwiedza bazy nad Białym - sukces prawie w stu procentach a moze i większy. Bogatemu wolno, nic mi do tego. Pozdrawiam i kolejnych sukcesów życzę  -może oszczędzicie na drobiu.

Data: 2010-12-08 15:52:47
Autor:
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Dla mnie jest istotne jak nurkuja i jak uczą nurkować

"Wysłany: 06-04-2008, 12:10 Woda sodowa czy Prima aprilis. Zobaczyłem czasopismo na którym były 2 osoby puszczające bąble, przestraszyłem się że to jakieś zboki. Czytam tytuł, spokojnie to tylko "MAGAZYN nurkowanie" NR3 MARZEC 2008. Jest tam artykuł o pochłaniaczach CO2 str 70-71. Patrzę na rysunek pochłaniacza poprzecznego i oczom nie wierzę. Chodzi o kierunek przepływu gazu. Obserwowałem osobiście że początkowe warstwy pochłaniacza źle pracują, na ciepło, na zimno, lodem chłodzone, w wielokrotnych uruchomieniach. Jest ta informacja w książce R Kłos Aparaty Nurkowe W rozdziale 8. Wynika z tego że, rozpoczęcie pochłaniania od osi pochłaniacza zmniejsza ilość słabo pracującego wapna sodowanego, w porównaniu do wariantu z rysunku. To co przeczytałem było jeszcze bardziej śmieszne i straszne. "Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera inne, aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez większość producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z zasadą - 1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego." Metody są znane, modele matematyczne również, MM nie znał jak się to skończyło wiadomo. Jest jeszcze lepszy tekst "Pył z absorbentu będzie krążył w pętli oddechowej powodując zabrudzenie sprzętu (m.in. czujników tlenowych) oraz będzie dostawał się do dróg oddechowych nurka tworząc w kontakcie z wodą drażniący drogi oddechowe kwas węglowy". Po tym zdaniu oniemiałem tworzący się węglan wapnia nie jest rozkładany przez wodę do kwasu węglowego, który jest fizjologiczną substancją, inhalacje wodnym roztworem NaOH nie są. Przy zastosowaniu mas tleno twórczych mamy wodorotlenek sodu lub potasu i dodatkowo nadtlenek wodoru (woda utleniona), Ale nie powstaje kwas węglowy. Wodę sodową niektórzy piją, innym uderza do głowy. Artykuł posiada elementy prawdy, lecz powinien być zakwalifikowany jako 1 04, dzień wygłupów, wolałbym żeby to nie był faktyczny obraz wiedzy o pochłanianiu CO2. pozdrawiam rc"

Żabierek potrafi uczyć koszmarnych bzdór to przykład pisaniny Jego i podopiecznej. Są naprawdę bezkrytyczni jak w sekcie wyznaniowej To dla Ciebie doskonałe środowisko jesteś zwolniony od myslenia zawsze masz podaną receptę jedynie słuszna konfiguracja to przykład.

 a moje wzorce to absolutnie moja sprawa i nic ci głąbie do tego.

Czy umiesz rozmawiać ? bo styl Żabieka masz doskonale opanowany pewien IT którego znasz określa to słowem .... . Ty dodatkowo jesteś koszmarnie głupi.

[...]

Chory psychicznie Jacku Biernacki napiszę to powoli, bo czytasz powoli.
Jacek Kurządkowski nie ma związku ze mną,
to że Paweł Poręba ma zupełne odjeby psychiczne i że też łykasz każde jego kłamstwo, to źle świadczy o was obu.
Albo czuby albo kłamcy, tak źle i tak nie dobrze dla instruktora i kandydata na instruktora.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 16:34:37
Autor: jacekplacek
[...]

Dobrze opracowane procedury to zaleta, nie wada systemu. Gdybys odbył prawidłowe szkolenie wiedziałbyś to, jak i to, że opanowanie procedur nie zwalnia od myślenia. Nigdy ze mna nie nurkowałeś, a Pawła może kilka razy widziałeś, ale nie jako partner, wiec co możesz powiedzieć o procedurach i zachowaniach, których nie znasz? Podobnie jak z konfiguracją - o której "jedynie słusznej" mówisz? Widzisz, na etapie nauczania bardzo ważne jest pojęcie "czystości konfiguracji". Pozwala to na skuteczne i szybkie przekazanie podstaw a dopiero mając je perfekcyjnie opanowane można cokolwiek kombinować. Wracając do "jedynie słusznej", to którą masz na myśli? Paweł pływa w DIR, side-mount, no-mount łączy w tym techniki alpinistyczne ale i z typową PADI też jakoś daje radę. Jak chodzi o mnie, to pływałem w typowej PADI, pływam w DIR, uczę się side-mount i no-mount, ani ja ani nikt w moim otoczeniu nie ma problemów z przechodzeniem w wyważaniu z suchego na skrzydło i odwrotnie, czy z łączeniem technik... Tylko, widzisz rysiu, na etapie nauczania ważne są "czyste" techniki, bo dopiero na solidnych podstawach mozna cokolwiek zbudować. Ale jak widzę, nie ogarniasz tego. Może zobacz sobie na filmikach, jakie konfiguracje lubię i preferuję. Np tu masz skuter i side-mount: http://vimeo.com/15479060 - ja to ten ze skuterem, ale nie pomyl z blondynką ze skuterem, nota bene tez ze szkoły Poręby - wszyscy pod wodą są z Jego szkoły.
Tu tez masz mnie w side-mount rok temu, jak piszczałeś na cały usenet, że nie umiem wyważać się suchym:
http://vimeo.com/7637569 - rysiu, gdzie ty na mnie widzisz jakieś skrzydło, czy cuś? A może mam jakikolwiek problem we wpłynięciu w sucharze głową w dół do wąskiej dziurki? Tez nie? To może jednak piszczałeś bo sobie zmyśliłeś - jak i całe twoje domysły o szkoleniach u Pawła?
A tu masz mnie w DIR:
http://vimeo.com/16020736 - widzisz tu gdzieś ortodoksyjne podejście? Nie? Ooops, przecież ty nawet nie wiesz na co masz zwrócić uwagę! Ale podpowiem: jak rysiaku, będziesz na kursie stania na jednej nodze, to masz na egzaminie pokazać, że umiesz stać na jednej nodze. A po kursie, to juz twój wybór, jak tę umiejętność wykorzystasz i co z nią zrobisz...
Nie jestem instruktorem więc jeżeli komuś spodobało się to co jest na filmach, to tego i znacznie więcej nauczy się na kursach IANTD u Pawła Poręby:
http://nurkowanie.nekton.com.pl/
Pozdrawiam, Jacek.

Data: 2010-12-08 18:47:36
Autor:
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Gdybys odbył prawidłowe szkolenie wiedziałbyś to, jak i to, że opanowanie procedur nie zwalnia od myślenia.

Zakładasz a nie wiesz. Tak szybko byłeś w stanie wywalić swoje tezy.
Gratuluję.

Paweł pływa w DIR, side-mount, no-mount łączy w tym techniki alpinistyczne ale i z typową PADI też jakoś daje radę.

To po co chrzani o jedynie słusznej, nawet krąg jego znajomych robi sobie jaja, że jest jedna! jedyna!! niezastąpiona!!! doskonała do wszystkiego itd.
W elektrowni nie mógł podpłynąć żabką, ideologia poszła się jebać.
Dobrze że przeżył, jest z kogo jaja robić.

ani ja ani nikt w moim otoczeniu nie ma problemów z przechodzeniem w wyważaniu z suchego na
skrzydło
i odwrotnie, czy z łączeniem technik...

Już w tym temacie została Tobie zwrócona uwaga że robisz za ladacznicę co robi różne rzeczy i zawsze jest dziewicą.
Przypomnij jak opowiadałeś o jedynie słusznej konfiguracji, integralnym balaście i morderczych własnościach pianek.
Pamięci braknie ? czy paranoja miesza działania i deklaracje.

Tylko, widzisz rysiu, na etapie nauczania ważne są "czyste" techniki, bo dopiero na solidnych podstawach mozna cokolwiek zbudować. Ale jak widzę, nie ogarniasz tego.

Jacku Biernacki nie rozumiesz najprostszych spraw, podstawy masz do OWD.
Jak zaczyna się nitroks to leżysz, jak doszedł byś do systemów samo mieszających, to mielibyśmy pole do rozmowy, tylko to dużo ponad Twoje możliwości, również kilku osób które wiebisz.
Wejdźcie na ten poziom, potem możemy rozmawiać, na razie jesteś(cie) mocno pod poziomem który jest kreatywny dla mnie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-08 21:32:44
Autor: jacekplacek
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
ciach, bo znowu paranoja

Fajnie, że masz z duchem leszka zgodne zdanie, fajnie że się rozumiecie... ale ze zrozumieniem matematyki gorzej ci idzie. Ja ci napisałem jakie konsekwencje juz są i że żadna "klika" IANTD nie ma zamiaru brukać zajebistej bazy Crazy Shark. Moi znajomi spoza tej "kliki" tez sobie dali spokój, bo niby czemu mają się narzucać i was niepokoić. Poza tym nie rozumiem twoich głupich pytań czy możesz sobie z kogoś jaja robić, ośmieszać, obsrywać - nie mam na to najmniejszego wpływu i jedyne co ci mogę powiedzieć, to: a nabijaj się do woli!! rysio, kto bogatemu zabroni? Ja na pewno nie. Najwyżej za kilka miesięcy zrobię kolejne wyliczenia, bo jak na razie na tym twoim rozumie płyniecie na kilkanaście tysięcy. Tylko nie opowiadaj bzdur, że kurzątkowski cie nie napuścił, bo napisał to na tym forum jasno i dobitnie. A kiedy wyciągnąłem rękę na zgodę, najzwyczajniej splunął mi w twarz... Dlatego kpijcie, drwijcie do woli. Da wam to masę czasu na czytanie jak się bawimy na innych nurkowiskach. Powodzenia i miłej lektury.
Ps. Napisz coś znowu na "wariat rekin forum". kurzątkowski kocha jak ośmieszasz tam inne bazy, instruktorów, nurków... a i ja chętnie poczytam nowosci i sensacje o kolejnych IT federacji spoza PADI. Przy okazji podbiję licznik wejść na "super" stronę. A może i PADI obsmarujecie? Będzie jeszcze weselej.

Data: 2010-12-09 07:42:07
Autor:
[...]

"Re: Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
Autor: Duch Leszka duchleszka53@gmail.com
Data: 08-12-2010, 18:16:45
+ pokaż cały nagłówek
[...]

Nie ma żadnych was. Nie mam związków biznesowych z bazą nad Białym.
Po co kłamiesz, tak jak Paweł Poręba.

Rostanie Pawła Poręby nastąpiło kilka lat temu, jest świadek tego zdarzenia.
Od tamtego czasu nie zagląda nad Białe.
Natomiast Jacku Biernacki znowu żyjesz w świecie paranoii permanentnej.
Świadek rozejścia się JK i PP, korzysta z bazy i dodatkowo znowu nasrałeś sobie w kontakty międzyludzkie. Zależysz od niego.

[...]

Po co kłamiesz, jest poseł który prowadził rozmowy, z oboma stronami.
To Ty miałeś w dupie zakończenie draki, którą prowadzisz na wielu forach.
Lecz to jest zrozumiałe jeśli jesteś psychicznie chory i "sprawiedliwość zawsze jest po Twojej stronie" wtedy cel uświęca środki.

A może i PADI obsmarujecie?

Przeczytaj wpis do Włodka kierowany.

pozdrawiam rc

Data: 2010-12-09 10:20:19
Autor:
[...]

Na jakich "wielu forach"?! Z FDT odszedłem prawie rok temu a z FN jakoś tak latem, więc na których to forach prowadzę z nim "walkę"? Dostałeś od Kurzatkowskiego publiczne zlecenie na mnie i realizujesz je od kilku miesięcy, wiec trudno się dziwić, że twoje ataki wiążę wprost i bezpośrednio z jego osobą. O całej jego psychozie najdobitniej świadczył film z ciąganiem "niesfornego" klienta za autem i pokazywaniem gołych dup swoim klientom... A z mediacją to albo bezczelnie kłamiesz, albo twój koleś perfidnie wprowadził cię w błąd, bo zakończyła się tak:
od JK - propozycja tekstu jest następująca. daj znać, czy OK:
"Zaproszenie dla JP" - (tekstu nie przytoczę, bo nie jest istotny_
moja odpowiedź - "uważam, że ten tekst jest niepotrzebny, ale jak chce, niech publikuje. Ja, jeżeli zamierzam zakopywać jakieś topory, to na pewno nie na pokaz. Co do zaproszenia, to nie wiem, czy będę mógł skorzystać, bo to zależy od mojej pracy"
co na to Kurzątkowski? Ano taka była reakcja:
 - "Wygląda na to, że Twoja odpowiedź na propozycję Kurzątkowskiego nie zadowoliła go, więc chyba nici z niedzieli. Bardzo mi przykro."
plus, żeby było dobitniej, Kurzątkowski opublikował swój zboczony film, czym sobie zyskał w moich oczach opinię niereformowalnego psychopaty i zrujnował możliwość jakiegokolwiek porozumienia - ja z takim kimś nie chcę mieć nic wspólnego i na takie kontakty nie mam zamiaru narazić żadnej z osób które już znam lub poznam w przyszłości. Co do jednego masz rację - wszelkie wysiłki w mediacji były stratą czasu. --

Data: 2010-12-09 04:37:22
Autor: Duch Leszka
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
Ty JacekPlacek to jesteś taki psychiatrycznie beznadziejny przypadek.
Bardzo wiele osób na tej grupie ci napisało, że masz nawalone we łbie,
a ty sam o sobie myślisz, że jesteś w porządku.
Nic nie dociera.

O ile sobie przypominam, to twoja nienawiść to JK wzięła się z tego,
że publicznie, na grupie cię poprosił, żebyś nie przyjeżdżał do jego
bazy.
Po prostu nie chce od ciebie kasy, idioto. Taki typ. Chce żebyś
trzymał się od niego z daleka.

I w tym swoim pustym łbie nie możesz tego zrozumieć.

"Kto Ty jesteś? - Polak mały.
Mały, zawistny i podły."

Duch Leszka

Data: 2010-12-09 13:49:03
Autor:
> [...]
> Na jakich "wielu forach"?! Z FDT odszedłem prawie rok temu a z FN jakoś tak latem, więc na których to forach prowadzę z nim "walkę"?

Kto na Facebooku podsrywa ? Jacek Biernacki, czy krasnoludek Jacek Biernacki.
Działasz jeszcze na FN, czy też jesteś anonim jak na DiW.

[...]

Znowu brak kontaktu z rzeczywistością, Jacek Kurządkowski nie może: zadaniować ukierunkowywać, namawiać. Może poprosić, tyle że nie prosi.
Wiesz dlaczego ? bo to Ty i Paweł Poręba macie psychozę.

od JK - propozycja tekstu jest następująca. daj znać, czy OK:
"Zaproszenie dla JP" - (tekstu nie przytoczę, bo nie jest istotny_

Albo wywalasz dokument w całości, albo manipulujesz.

[...]

A ty na dupy reagujesz chęcią pocałowania, czy jakoś inaczej ?
Jeżeli masz jakiekolwiek reakcje, to nie ogladaj dzieł sztuki światowej, bo będziesz się mocno męczył psychicznie.
Pójdź do lekarza odpowiedniej specjalnoći, seksuolog psychiatra będzie odpowiedni.  pozdrawiam rc

Data: 2010-12-09 16:39:27
Autor: jacekplacek
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kto na Facebooku podsrywa ?

To i tam mnie szpiegujecie? No proszę, jakie kundle zawzięte.... :))) Ale cytaty, cytaty poproszę - jak to ja tam tego pajaca gnębię :))

Działasz jeszcze na FN, czy też jesteś anonim jak na DiW.

Rysio, nie jestem tobą - jak rezygnuję, robię to na prawdę.

Data: 2010-12-09 16:53:01
Autor:
Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> Działasz jeszcze na FN, czy też jesteś anonim jak na DiW.

Rysio, nie jestem tobą - jak rezygnuję, robię to na prawdę.

Przypomnę Darek Smosarski zablokował wstęp na FN na IP. Widniałem po tym zablokowaniu jako aktywny uczestnik, dopiero po roku czasu zostałem usunięty z FN. Znowu coś mieszasz, żeby poprawic swój wyglad psychicznego kłamcy.
Jesteś już dobrze znany z tej działalności.

Gratuluję postępów edukacyjnych, poprawnie napisałeś imię, tak to się robi w języku Polskim.

pozdrawiam rc

--

Modli się Jacek, co zamiast mózgu ma Placek