Modlin leży

Data: 2013-07-17 18:23:30
Autor: sqlwiel
Modlin leży
, a kto pójdzie siedzieć?
Niech zgadnę: nikt!

I ile budżetowych pieniędzy tam utopiono?
(Pewne dane są tutaj:
http://www.modlinairport.pl/150-mln-na-budowe-lotniska.html)
Dla nieklikatych: te 150mln to "domknięcie" obligacjami. Całość: 331mln

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-18 11:35:41
Autor: Andrzej Lawa
Modlin leży
W dniu 17.07.2013 18:23, sqlwiel pisze:

Co rozumiesz przez "leży"?

W sumie jedyne co ostatnio słyszałem o lotnisku w Modlinie to niechęć korzystania z niego przez Raynair (czy jak im tam).

, a kto pójdzie siedzieć?
Niech zgadnę: nikt!

Podasz jakiś paragraf wraz z uzasadnieniem?

Data: 2013-07-18 13:11:31
Autor: hiki o!
Modlin leży
On 18.07.2013 11:35, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 17.07.2013 18:23, sqlwiel pisze:

Co rozumiesz przez "leży"?

W sumie jedyne co ostatnio słyszałem o lotnisku w Modlinie to niechęć
korzystania z niego przez Raynair (czy jak im tam).

Wizzair tez(?) zostaje na Okeciu.

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-07-23 22:16:53
Autor: Karol Misiukiewicz
Modlin leży
Dnia Thu, 18 Jul 2013 13:11:31 +0200, hiki o! napisa(a):

On 18.07.2013 11:35, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 17.07.2013 18:23, sqlwiel pisze:

Co rozumiesz przez "ley"?

W sumie jedyne co ostatnio syszaem o lotnisku w Modlinie to niech
korzystania z niego przez Raynair (czy jak im tam).

Wizzair tez(?) zostaje na Okeciu.

bo nie ma tego systemu przeciwmgielnego, byle mga i nic nie lduje nic nie
startuje.

ale teraz podobno jakies mae samoloty tam lduj.

Data: 2013-07-23 22:42:27
Autor: z
Modlin ley
W dniu 2013-07-18 13:11, hiki o! pisze:
Wizzair tez(?) zostaje na Okeciu.

Ojtamojtam. Si czepiacie.
Par groszy tu par groszy tam :-)
Przecie nie przysigali e nie bd defraudowa.
Znaczy wydawa mdrze. :-)

http://www.dobreprogramy.pl/Wojewodztwo-dolnoslaskie-zamowilo-nowy-portal-informacyjny-dla-ludnosci.-Koszt-wykonania-65-mln-zlotych,Aktualnosc,42844.html#komentarze
http://tiny.pl/hv5jz
:-)