Modlin się sypie ?

Data: 2012-12-22 11:32:09
Autor: Swift
Modlin się sypie ?
Trochę wcześnie ta naprawa pasa, jak na obiekt oddany parę miesięcy temu.
http://tiny.pl/hkzj2
PP

Data: 2012-12-22 19:53:18
Autor: Jarosław Sokołowski
Modlin się sypie ?
Swift napisał:

Trochę wcześnie ta naprawa pasa, jak na obiekt oddany parę miesięcy temu.

Raczej za późno -- ten pas ma już dobre kilkadziesiąt lat, a przez
ostatnie kilkanaście nie był używany. Zanim zbudowano i oddano do
użytku sąsiadujący z nim port lotniczy, należało dokładniej zbadać
w jakim jest stanie i jaki zakres napraw jest konieczny aby mógł
obsłużyć obecny ruch.

--
Jarek

Data: 2012-12-22 14:57:24
Autor: Swift
Modlin się sypie ?
W dniu sobota, 22 grudnia 2012 20:53:18 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
Swift napisał:

> [...]

użytku sąsiadujący z nim port lotniczy, należało dokładniej zbadać

w jakim jest stanie i jaki zakres napraw jest konieczny aby mógł

Rzecz w tym, że pas był remontowany przed oddaniem portu. Najwyraźniej kiepsko.

"Mikołajczyk powiedziała, że lotnisko w najbliższym czasie zwróci się do wykonawcy pasa startowego, aby ocenił uszkodzenia wskazane przez inspektora nadzoru budowlanego i jak najszybciej je naprawił."

PP

Data: 2012-12-23 09:48:23
Autor: Jarosław Sokołowski
Modlin się sypie ?
Swift napisał:

[...]

Rzecz w tym, że przed remontem należało zbadać dokładnie stan techniczny
tego, co będzie remontowane.

"Mikołajczyk powiedziała, że lotnisko w najbliższym czasie zwróci się
do wykonawcy pasa startowego, aby ocenił uszkodzenia wskazane przez
inspektora nadzoru budowlanego i jak najszybciej je naprawił."

  "6 czerwca 2012 Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego wydał decyzję
  o pozwoleniu na użytkowanie części lotniczej portu, pas startowy uzyskał
  pozytywną ocenę Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych."

To już nie można było zwrócić się o opinię do kogoś normalnego?!

--
Jarek

Data: 2012-12-23 18:41:48
Autor: Smok Eustachy
Modlin się sypie ?
/.../
Rzecz w tym, że przed remontem należało zbadać dokładnie stan techniczny
tego, co będzie remontowane.

Na Euro działało? Działało?
Autostrady też zaczną zwijać. Ciekawe ile przetrwa do wiosny?

Data: 2012-12-23 18:25:26
Autor: Jarosław Sokołowski
Modlin się sypie ?
Smok Eustachy napisał jak umiał:

Rzecz w tym, że przed remontem należało zbadać dokładnie stan
techniczny tego, co będzie remontowane.

Na Euro działało? Działało?

Szczerze mówiąc, to nawet nie wiem. Wydaje mi się, że wcześniej były
takie plany, że w tym czasie ma przyjmować wyłacznie małe samoloty
(czyli tak jak teraz, po wykryciu usterki pasa), a terminal pasażerski
miał ruszyć już po zakończeniu tej imprezy. Najśmieszniejsze, że ja nawet
tam byłem dzień przed otwarciem, ale zupełnie nie potrafię sobie tego
powiązać w czasie z meczami w piłkę kopaną, które kompletnie mnie nie
bawią. Ktoś zna odpowiedź na to pytanie?

Autostrady też zaczną zwijać. Ciekawe ile przetrwa do wiosny?

Jak to "też"?! Jakąś autostradę z lat czterdziestych remontowali na Euro?

--
Jarek

Data: 2012-12-23 19:34:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Modlin się sypie ?

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news:slrnkdej4m.5mm.jarosfalcon.lasek.waw.pl...
[...]

Fizycznie niemożliwe! Brak takich autostrad.

Data: 2012-12-23 18:42:05
Autor: Jarosław Sokołowski
Modlin się sypie ?
Pan Bogdan Idzikowski napisał:

Smok Eustachy napisał jak umiał:

Rzecz w tym, że przed remontem należało zbadać dokładnie stan
techniczny tego, co będzie remontowane.

Na Euro działało? Działało?
[...]
Autostrady też zaczną zwijać. Ciekawe ile przetrwa do wiosny?

Jak to "też"?! Jakąś autostradę z lat czterdziestych remontowali na Euro?

Fizycznie niemożliwe! Brak takich autostrad.

A smoki? Smoki istnieją?

Jarek

--
Tak tedy genialny Kerebron, zaatakowawszy problem metodami ścisłymi, wykrył
trzy rodzaje smoków: zerowe, urojone i ujemne. Wszystkie one, jak się rzekło,

Data: 2012-12-23 20:04:11
Autor: Smok Eustachy
Modlin się sypie ?
/.../

Autostrady też zaczną zwijać. Ciekawe ile przetrwa do wiosny?

Jak to "też"?! Jakąś autostradę z lat czterdziestych remontowali na Euro?

Autostrady nowe będą zwijać.

Data: 2012-12-25 12:03:12
Autor: Michal Jankowski
Modlin się sypie ?
Smok Eustachy <smok@wurg.pl> writes:

/.../
Rzecz w tym, że przed remontem należało zbadać dokładnie stan techniczny
tego, co będzie remontowane.

Na Euro działało? Działało?

Modlin był otwarty po Euro.

  MJ

Data: 2012-12-28 07:47:54
Autor: sebcio
Modlin się sypie ?
[...]

spokojnie przecież remontują, mają profesjonalne wiaderka, profesjonalne szczotki i profesjonalne młoteczki, czego chcieć więcej?

Data: 2012-12-28 04:09:00
Autor: Swift
Modlin się sypie ?
W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 10:48:23 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

  "6 czerwca 2012 Wojewďż˝dzki Inspektor Nadzoru Budowlanego wydaďż˝ decyzjďż˝

  o pozwoleniu na uďż˝ytkowanie czďż˝ci lotniczej portu, pas startowy uzyskaďż˝

  pozytywnďż˝ ocenďż˝ Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych.."

To ju� nie mo�na by�o zwr�ci� si� o opini� do kogo� normalnego?!

http://tiny.pl/hk32d
Wygląda jednak na to, że ITWL stanął na wysokości zdania.
PP

Data: 2013-01-07 05:26:19
Autor: Swift
Modlin się sypie ?