Módlmy się o Boską interwencje

Data: 2013-09-13 21:11:58
Autor: abc
Módlmy się o Boską interwencje
Czy wierzymy w to czy nie, czy nam się to podoba czy nie, duszpasterzem
całego świata jest Katolicki Papież. Jak to dzisiaj widzimy, jeśli on
wariuje, to nikt na całym szerokim świecie nie może przywrócić porządku.

Jest tak ponieważ Bóg Wcielony uczynił swój Kościół solą ziemi i światłem
świata (Mt. V, 13-14), i zaprojektował Kościół jako monarchię, projekt
którego nawet Sobór Watykański II nie mógł unieważnić.

Dlatego też nikt nie może zająć miejsca Papieża, i jeśli on mówi takie
rzeczy jak "Kim że ja jestem, aby potępiać homoseksualistę poszukującego
Boga?" jak to niedawno powiedział obecnie zasiadający na Tronie Piotrowym,
zatem "znów nadszedł chaos" i bardzo niewiele można z tym zrobić, poza
modleniem się o Boską interwencję.

Więcej http://www.dinoscopus.org

Módlmy się o Boską interwencje