Módlmy się o beatyfikację Piusa XII

Data: 2010-04-08 21:48:22
Autor: abc
Módlmy się o beatyfikację Piusa XII
O beatyfikację Sługi Bożego Piusa XII można modlić się używając słów
następującej modlitwy:

Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Data: 2010-04-08 13:43:53
Autor: zbig
On 8 Kwi, 21:48, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Wolałbym, zeby papieza Hitlera zostawić na śmietniku historii a nie
awansować na świetego mojego koscioła.

Data: 2010-04-08 13:56:11
Autor: Antenka
On 8 Kwi, 22:43, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 8 Kwi, 21:48, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

> prośby. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Wolałbym, zeby papieza Hitlera zostawić na śmietniku historii a nie

Ignorant

Antenka

Data: 2010-04-08 14:07:34
Autor: zbig
On 8 Kwi, 22:56, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Wolałbym, zeby papieza Hitlera zostawić na śmietniku historii a nie
> awansować na świetego mojego koscioła.

Ignorant

Antenka

Ja coś niecoś wiem na jego temet, jest taka praca Johna Crwella pod
tytułe "Papież Hitlera", Można sobie wyrobic jakis poglad.

Data: 2010-04-08 14:41:41
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 23:07, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Ja coś niecoś wiem na jego temet, jest taka praca Johna Crwella pod
tytułe "Papież Hitlera", Można sobie wyrobic jakis poglad.

Tak książka to ponoć (nie wiem, nei czytałem) zdaniem historyków, stek
bzdur, kalumni, nie uprawnionych twierdzeń i zwykłych kłamstw. Zresztą
Cornwell  się niejako "specjalizuje" w oczernianiu KRk. Zatem
"gratuluję"  wiarygodnego źródła informacji.
J-23

Data: 2010-04-09 04:42:26
Autor: zbig
On 8 Kwi, 23:41, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
 Zresztą
Cornwell  się niejako "specjalizuje" w oczernianiu KRk. Zatem
"gratuluję"  wiarygodnego źródła informacji.
J-23

Gdyby tak było, to  podczas pracy kościół nie udzielałby autorowi
wszechstronnej pomocy w postaci udostępniania źródeł. Praca w
założeniu miała polegać na obaleniu zarzutów wobec Piusa XII.
I tu cytat:
"W połowie roku 1997, zbliżając się do końca badań, przeżyłem, trudno
inaczej mi nazwać ów stan, moralny wstrząs. Pragnąc spojrzeć na życie
Pacellego z szerszej perspektywy, zebrałem materiał, który nie tylko
nie oczyścił go z zarzutów, lecz jeszcze bardziej obciążył."

Data: 2010-04-08 15:09:08
Autor: Hans Kloss
Módlmy się o beatyfikację Piusa XII
On 8 Kwi, 22:43, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Wolałbym, zeby papieza Hitlera zostawić na śmietniku historii a nie
awansować na świetego mojego koscioła.

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xi/encykliki/mit_brennender_sorge_14031937.html

Tekst tej encykliki zrzucały nad hitlerowskimi Niemcami (zamiast bomb)
brytyjskie samoloty w 39 roku. Oczywiście zrzucały dlatego że
popierała Hitlera i nazizm (łatwo sprawdzić naocznie, zalinkowałem
polskie tłumaczenie) , czego innego można się spodziewać po "papieżu
Hitlera", LOL.
J-23

Data: 2010-04-08 22:25:05
Autor: abc