Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [001]

Data: 2011-03-01 20:08:29
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [001]
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Data: 2011-03-01 11:15:10
Autor: J-23
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [001]
On 1 Mar, 20:08, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Bo e w Tr jcy wi tej Jedyny, kt ry S udze Twemu Piusowi XII przez
nast pstwo w. Piotra powierzy e klucze swego Kr lestwa, spraw, pokornie
Ci prosimy, aby ten arliwy obro ca wolno ci Twojego Ko cio a i aposto
pokoju zosta wyniesiony do chwa y o tarzy i by naszym or downikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzi ta Kr lowo Niebios i Ziemi, Naj wi tsza Panno Maryjo, sp jrz
askawie na wiar Ojca w. Piusa XII, na kt rego w o y a koron duchowego
m cze stwa, a kt ry ca kowicie powierzy si Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmog cy B g przyj moje osobiste
pro by.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

W orędziu do narodu niemieckiego w 1948 roku, papież Pius XII
stwierdził, że sprawcą wojny oraz winnym zniszczenia niemieckich
miast, jest "Manifest Komunistyczny". Papieżowi, pod którego władzą
była cała organizacja kościelna, nie brakowało tupetu, mówiąc w czasie
wojny o pokoju, podczas gdy Stolica Apostolska robiła doskonałe
interesy z Niemcami, sprzedając im broń oraz elementy uzbrojenia.
http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2008-01/msg00440.html

Data: 2011-03-01 20:20:43
Autor: abc

Data: 2011-03-01 20:29:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 20:15, J-23 pisze:
podczas gdy Stolica Apostolska robiła doskonałe
interesy z Niemcami, sprzedając im broń oraz elementy uzbrojenia.

Nie pomyliło Ci się coś? Jaką broń oni mogli sprzedawać Hitlerowi, halabardy?

Data: 2011-03-01 11:40:10
Autor: J-23
On 1 Mar, 20:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-03-01 20:15, J-23 pisze:

> podczas gdy Stolica Apostolska robi a doskona e
> interesy z Niemcami, sprzedaj c im bro oraz elementy uzbrojenia.

Nie pomyli o Ci si co ? Jak bro oni mogli sprzedawa Hitlerowi,
halabardy?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

no tak moze sie wydawac, ale swiat jest nic nie jest takie oczywiste,
bo wystarczy ze posredniczyli w handlu bronia, np. ze Szwecja

Data: 2011-03-01 20:54:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-01 20:40, J-23 pisze:
[...]

No tak, teraz sobie przypomniałem że obiło mi się coś o uszy na ten temat, - chodziło w tym przypadku o szwedzką stal.

Data: 2011-03-02 08:36:25
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6d442e$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Moecie sie modlic o beatyfikacje samego Belzebuba, co w wypadku Piusa XII znaczy prawie to samo.
Zresztą wielu "świetych" KRK dziś skończyłoby swoje kariery w wiezieniach za popełnione zbrodnie.

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [001]